پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه بسیار جالب فیلیپه لوئیس درباره مسی و نیمار !

کد خبر : 58074  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 آبان 1395
فیلیپه لوئیس: نیمار بزرگتر و چند بُعدی تر از گریزمان است، همانطور که مسی از رونالدو برتر است

فیلیپه لوئیس، مدافع چپ با تجربه و برزیلی اتلتیکو مادرید به دفاع از نیمار، هم وطن اش پرداخت و او را بزرگتر و بهتر از هم تیمی فرانسوی خود، آنتوان گریزمان دانست. در مصاحبه با Esporte Interativo برزیل، فیلیپه لوئیس در آستانه مراسم توپ طلا از نیمار دفاع کرد و او را چند بُعدی تر از گریزمان به نقل از موندو دپورتیوو توصیف کرد:

نیمار این روزها بی سر و صداتر از هر وقت دیگر در حال رشد و بهترین شدن است. او از قابلیت های زیادی در نوع بازی خود سود می برد که بازیکنان محدودی طی سالیان اخیر مثل او چند بُعدی بوده اند. فیلیپه کوتینیو بازیکنی نزدیک به اوست. تفاوت او با گریزمان؟ آن ها از بسیاری از جهات نظیر گلزنی، پاس گل، دریبل و ... نسبت به هم تفاوت دارند و این نیمار است که فکر می کنم کمی بزرگتر از گریزمان باشد. مهار نیمار برای هر مدافعی دشوار است و او مردم را با سبک بازی اش شگفت زده کرده است. من هم جزئی از طرفداران سبک بازی وی هستم.

 

مقایسه سوارز، مسی و رونالدو؟

 

سوارز یکی از بهترین مهاجمان دنیاست و من او را تحسین می کنم. مشکلات  داخل زمین ارتباطی به خارج از آن ندارد و ما بیرون از مستطیل سبز دوستان هم هستیم. مسی بهترین و منبعی خالص از استعداد است. کریستیانو دارای استحکام و سرعت بیشتری است اما مسی به اعتقاد من یک نابغه است که باید از تماشای نمایش اش لذت ببرید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.