پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سمپر در آستانه بازگشت به نیوکمپ؛ بارسا به خوبی خودش را تقویت کرد !

کد خبر : 58088  |  زمان ارسال : پنجشنبه 6 آبان 1395
سرجی سمپر هافبک جوان ابی اناری ها که به عنوان جایگزینی برای سرجیو بوسکتس نام برده می شد، شنبه با لباس گرانادا به نیوکمپ باز خواهد گشت.

اختصاصی بارسانیوز - سرجی سمپر هافبک جوان باشگاه بارسلونا که به همراه تیم قرضی اش شنبه نیوکمپ در رقابت های هفته دهم لالیگا بازخواهد گشت، در گفت و گویی با وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا درخصوص این دیدار صحبت کرد و این اتفاق را خاص و ویژه توصیف کرد.

 

سرجی سمپر در این گفت و گو از احساسات خود گفت و صحبت های خود را اینگونه بیان کرد:

بارسا تیمی است که با ان زندگی می کنم و این بازی برایم بسیار خاص خواهد بود. هواداران و تمامی کسانی که در بارسلونا هستند در بهتر شدنم به خوبی کار کردند. بارسلونا به خوبی خودش را در تابستان تقویت کرد و هم اکنون انوتع و اقسامی از بازیکنان را دراختیار دارند که می توانند سبک های مختلفی از بازی را ارائه دهند. آن ها هم اکنون یک تیم قدرتمند هستند.

 

سرجی سپس درخصوص سرمربی جدید گرانادا به نام لوکاس آلکاراز که سکان هدایت این تیم را از دستان پاکو خیمز گرفت بیان کرد:

برکناری پاکو شتابزده بود اما درنهایت فوتبال همین است و نتایج مطلوب کسب نشد. اما لوکاس مربی ای با ایده های روشن است که می خواهد خطوط دفاعی تیم به هم نزدیک تر باشند و برای کارهای دفاعی ایده های زیاد و با ارزشی دارد. این سبکی است که من هرگز به بازی در ان عادت نداشته ام اما می خواهم در برنامه های آلکاراز قرار بگیرم و خودم را با سبک بازی او وفق دهم. گرانادا مطمئنا خوب کار خواهد کرد و نتایج خوب نیز از راه خواهد رسید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.