پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سردبیر اسپورت رونالدو را بابت اظهار نظرش به توپ بست !؛ چاق مزدور پول پرست و ...

کد خبر : 58103  |  زمان ارسال : جمعه 7 آبان 1395
لوئیز ماسکارو پس از اظهار نظر عجیب رونالدوی اورجینال درخصوص گل ماندگارش در بارسلونا، این مهاجم برزیلی را به توپ بست

اختصاصی بارسانیوز - رونالدوی اورجینال برزیلی در اظهار نظری عجیب و جنجالی درخصوص گل به یاد ماندنی که در بارسلونا به ثمر رساند بیان کرد که دوست می داشت تا این گل با لباس رئال مادرید به ثمر می رسید که همین صحبت او واکنش های زیادی را در پی داشت به صورتی که لوئیز ماسکارو پاسخ تند و محکمی به این ستاره برزیلی سال های نچندان دور فوتبال جهان داد.

 

لوئیز ماسکارو در واکنش به این اظهار نظر بیان کرد:

 

بارسلونا از او یک ستاره ساخت. درست به مانند هموطنانش روماریو و نیمار و همچنین ریوالدو و رونالدینیو. اما او در حال حاضر به گذشته اش در بارسلونا توهین می کند و چه توهینی بیشتر از این اظهار نظری که درخصوص گل معروفش در برابر کامپوستلا کرد گلی که سرتاسر هواداران بارسلونا در دنیا را به همراه سرمربی اش بابی رابسون خوشحال کرد به صورتی که بابی دستی بر روی صورتش کشید.

سردبیر اسپورت

رونالدو در مصاحبه ای از گل خود به عنوان ترکیبی از تکنیک، مهارت و پشتکار یاد کرد اما در صحبتی باورنکردنی و تعجب برانگیز گفت که "من این گل را در صورتی دوست می داشتم که با لباس رئال مادرید به ثمر می رسید." چی؟ آیا ناسپاسی و بی احترامی تا این حد ممکن است؟

 

خب بله، این اتفاقی است که بازیکنان مزدور دنیای فوتبال انجام می دهند. کسانی که احساس به رنگ دارند نه تیم. آن ها برای پول زندگی می کنند. و رونالدوی چاق، بله چاق، در تلویزیون نشان داد که هرگز یک آبی اناری نبوده است و نیست بلکه پول فلورنتینو پرز عشق رئال را در قلبش تزریق کرد تا اینکه عشق هواداران بارسلونا را در قلب خود داشته باشد.

رونالدو

رونالدوی چاق یک خائن است. یکی دیگر از لیست ستاره هایی که از بارسلونا به مانند لادروپ و فیگو بخاطر پول به رئال مادرید رفت. اما اینک این درد بزرگ تری است چون او یادش رفته که با غم و نگرانی از لیگ هلند و آیندهوون به بارسلونا آمد و به یک مهاجمی در کلاس جهانی تبدیل شد. اگرچه که او خیلی زود به اینتر میلان رفت و سپس رئال مادرید و پس از آن به میلان منتقل شد.

 

اظهارنظر رونالدو در اینجا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.