پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس انریکه: هیچ عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست! ؛ ریسک نخواهم کرد

کد خبر : 58128  |  زمان ارسال : جمعه 7 آبان 1395
لوئیز انریکه سرمربی بارسلونا در کنفرانس قبل از بازی با گرانادا حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

اختصاصی بارسانیوز - لوئیز انریکه که پس از محک زدن بازیکنان جوان خود در فینال سوپر جام اسپانیا باید شاگردان خود را قبل از دیدار حساس دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستر سیتی پپ گواردیولا در شهر منچستر مقابل تیم قعرنشین گرانادا محک بزندف باتوجه به لیست پرتعداد مصدومان خود اعلام کرد که هیچ عذر و بهانه ای از سوی آنان پذیرفتنی نیست و با اعتماد به نفس و آمادگی کامل به مصاف گرانادا و سرمربی جدیدشان لوکاس الکاراز خواهند رفت.

 

انریکه درخصوص بازی با گرانادا و مصدومان تیمش صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد:

شرایط هم اکنون خاص است. با تغییر مربی این تیم قاعدتا ما اطلاعات چندانی برای آنالیز آن ها نداشته ایم. آن ها دفاع بیشتری می کنند. ما به این ها کاری نداریم و می خواهیم در خانه خود مالک توپ باشیم و تا ان جا که می توانیم حمله کنیم. ما تلاش خومان را انجام خواهیم داد و از ریسک کردن اجتناب می کنیم ولی با وجود لیست بازی ها و برنامه شلوغمان اینگونه اسیب دیدگی ها طبیعی است. ما تیم بزرگی داریم پس هیچ عذر و بهانه ای پذیرفتنی نیست و از ظرفیت کافی برای حل و فصل چنین شرایط دشواری برخورداریم.

 

انریکه سپس با توجه به لیست غایبین پرتعداد خود با سوالی درخصوص بازیکنان تیم B خود مواجه گشت و از دعوت شدن مارلون، آلنا و نیلی برای این بازی اینگونه پاسخ داد:

من از تمامی بازیکنان اکادمی که به ما کمک می کنند رضایت دارم و از وجودشان خوشحالم. آن ها منبع غنی و مفیدی برای ما هستند.

 

انریکه سپس در پاسخ به اتفاقات بازی مقابل والنسیا و رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا اینگونه جواب داد:

به بیانیه باشگاه مراجعه کنید. من چیزی برای گفتن ندارم چون در طول هفته در موردش صحبت کرده ام. من علاقه مند به پاسخگویی در مورد جنبه های بازی هستم چون تمرکزم بر روی بازی با گرانادا قرار دارد. به هر حال ما تناقض هایی را دیدیم. من شعله این آتش را شعله ورتر نمی کنم. ما باید به تخریب نکردن بازیکنان ارزش بگذاریم. هرکسی نظر خودش را در این خصوص بیان کرد.نگرش بازیکنان من درون زمین به گونه ای است که جایزه بازی جوانمردانه را به دست آورده ایم چون فوتبال خوبی بازی می کنیم و به کسی ضربه نمی زنیم و این جزو ارزش های ماست. ما تیمی هستیم که کمترین کارت ها را دریافت می کنیم.

 

لیونل مسی

 

انریکه در ادامه به وضعیت آردا توران، سیلسن و رافینیا خوشبین بود و درخصوص اینکه چرا بارسلونا این همه مصدوم دارد گفت:

فردا کادر پزشکی ما نظر نهایی را درخصوص ان ها خواهد داد و درخصوص رافینیا، سیلسن و توران تصمیم خواهیم گرفت که آیا می توانند در تیم حضور داشته باشند یا که نه. پیکه و اینیستا با ضربه خوردن در بازی مصدوم شدند و آسیب دیدگی های متیو و آلبا نیز عضلانی بود. آیا شما دارید به من می گویید که تیم های دیگر مصدوم ندارند؟در این دوره از فصل چیزهای غیر معمول زیاد اتفاق می افتد ولی خب انتظارش را داشتیم و تنها باید به فکر چگونگی مدیریت آن ها باشیم. من گران آسیب دیدگی های بیشتر نیستم چون می توانیم بازی هایمانرا پیروز شویم و این کیفیت را داریم.

 

لوچو سپس با سوالی درخصوص لوئیس سوارز مبنی بر دریافت یک کارت زرد دیگر توسط او به محرومیتش از بازی بعدی خواهد انجامید مواجه گشت و گفت:

بازی دادن به کسی که گرفتن یک کارت زرد او را از بازی بعدی محروم خواهد کرد، ریسک نیست. اگر لوئیس کارت زرد دریافت کند، شخص دیگری در بازی بعدی به جای او بازی خواهد کرد. من گران سوارز نیستم بلکه نگران بازی با گرانادا هستم.

 

انریکه سپس درخصوص تغییرات متعدد در خط هافبک تیمش  و اینکه چه کسی به جای اینستا بازی خواهد کرد اینگونه پاسخ داد:

اکثر رقیبان ما دیگر با این وضعیت ما خود را وفق داده اند. باتوجه به انچه که من چه چیزی در سر دارم انواع مختلفی از بازیکنان را انتخاب می کنند تا در خط میانی قرار بگیرند. من بهترین تصمیم را برایم تیمم می گیرم.

 

لوچو در ادامه درخصوص وضعیت گلزنی پاکو الکاسر اینگونه پاسخ داد:

الکاسر عالی بازی می کند. او فقط نیاز دارد تا توپ را درون دروازه قرار دهد. من از عملکردش رضایت دارم. من او را به بهبود وضعیتش تشویق می کنم که تا انجایی که می تواند بهتر شود کاری که من برای هر بازیکنی انجام می دهم. او فقط باید تمرکزش را بیشتر کند تا گل بزند.

 

انریکه در ادامه با سوال جالبی مواجه گشت. او در پاسخ به اینکه به منتقدان گواردیولا چه جوابی دارد بیان کرد:

من به منتقدان گواردیولا تنها یک چیز را میگویم. نگران نباشید، او عناوین قهرمانی را برنده خواهد شد و به فوتبال جذاب خود ادامه خواهد داد. شما نیازمند هستید که یک ایده داشته باشید و به کار بر روی ایده خود ادامه دهید.

 

انریکه

 

انریکه سپس در پاسخ به استراحت دادن به بازیکنانش در جریان دیدار فینال سوپر جام کاتالونیا بیان کرد:

اینگونه بازیکنانی که ملی پوش نیز هستند به ندرت فرصتی برای تعطیلات و استراحت کردن گیر می اورند. بنابراین من هر موقع که بتوانم به ان ها استراحت و وقت آزاد می دهم.

 

انریکه در ادامه درخصوص اظهار نظر جنجالی رونالدو در مورد گل ماندگارش در بارسلونا بیان کرد:

من از طرح این سوال متعجب هستم. هرکسی برای بیان نظراتش آزاد است و اینکه هرچه می خواهد بگوید. من به صحبت های رونالدو احترام می گذارم.

 

انریکه در ادامه درخصوص اینکه آیا فکر می کند سرجی سمپر با انتقال قرض اش بهبود یافته است پاسخ داد:

شما باید به عنوان یک بازیکن خود را با این واقعیت انطباق دهید که در بارسلونا بازیکنان خوب زیادی وجود دارند و با خروج قرضی خود می توانید خود را اثبات کنید. نمونه های زیادی از این دست وجود دارد. درست است که بازیکنی ممکن است که هیچ شانسی برای بازی نداشته باشد اما مهم ترین چیز غلبه بر این شرایط است.

 

انریکه همچنین درخصوص سبک بازی تیم های لوکاس آلکاراز پاسخ داد:

آن ها می توانند با سیستم 2-4-4 یا 1-4-5 بازی کنند که در این صورت تیم ما باید اماده مقابله با تیم تدافعی باشند. ما پیش از این نیز تیم لوانته را با هدایت الکاراز پر پرس و با آمادگی بالا مشاهده کردیم که می تواند ما را به دام بیاندازد.

 

انریکه در پاسخ به شباهت مابین دنیس سوارز و آندرس اینیستا گفت:

شباهت آندرس و دنیس. کمی دشوار است که این را بگوییم چون برخی خصوصیات مختص اندرس است. بنابراین مقایسه شباهت سبک بازی آن ها با یکدیگر دشوار به نظر می رسد. 

 

انریکه با سوال جالبی مبنی بر اینکه درگیری های اخیر با تباس می تواند در رقابت بارسلونا برای قهرمانی مخرب باشد مواجه گشت و پاسخ داد:

ما در حال دفاع از عنوان قهرمانی هستیم و هدفمان این است که به مبارزه خود ادامه دهیم. ورود به اینگون حدس و گمان ها سودی برایمان ندارد. ما می خواهیم بیشترین امتیاز ممکن را کسب کنیم که در این صورت سزاوارش خواهیم بود. 

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.