پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرجیو بوسکتس، جادوی مجدد انریکه مقابل منچستر سیتی + عملکرد آماری

کد خبر : 58229  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 آبان 1395
هافبک دفاعی بلند قامت و فوق العاده بارسلونا یکی از کلیدی ترین عناصر بازی آبی اناری ها می باشد.

اختصاصی بارسانیوز – سرجیو بوکتس هافبک فوق العاده ای است که فوق العاده بودنش را بابت حضور مداوم در تیم اصلی آن ها م تحت هدایت هر سرمربی می توان دریافت. علاوه بر این او بی حاشیه است. بازیکنی که هیچ حساب رسمی اینستاگرامی ندارد و همواره به فکر انجام وظیفه اش در زمین می باشد و به فکر موفقتی تیم است، هافبکی که هرگز در لیست توپ طلا نیز حضور نداشته است.

 

سرجیو بوسکتس

 

برای آبی اناری ها مهم نیست که ویسنته دلبوسکه گفته باشد که اگر مجددا بازیکن شود و به دوران فوتبالی اش بازگردد، دوست دارد تا بوسکتس باشد و مهم نیست که گواردیولا و انریکه او را بهترین هافبک مرکزی یا دفاعی جهان اعلام کرده باشند بلکه مهم ترین چیز این است که سرجیو مکمل مسی، سوارز و نیمار و پشتیبانی ارزشمند برای راکیتیچ و اینیستا و یا هر دو هافبک طراح جلوی خود می باشد.

 

لوئیز انریکه و بوسکتس

 

برای بارسایی ها نقش با ارزش بوسکتس غیر قابل انکار است و بابت فهم شخصی خود ازبازی و کارهای درون زمینش ستایش می شود. او بدون اهمیت دادن به خود بازی می کند و تعادل مورد نیاز تیم را برآورده می کند.

 

برای دیدار با سیتی و لیگ قهرمانان

 

سرجیو بوسکتس مقابل منچستر سیتی

 

به همین دلیل با اهمیت بودن برای تیم و درک آن توسط انریکه، لوچو میزان و دقایق بازی این ستاره اسپانیایی را برای آماده نگه داشتن در طول فصل جاری مدیریت می کند. همانطور که او در مقابل گرانادا بازی نکرد و تیم به نوعی تعادلش در میانه میدان برهم خورد، او توسط انریکه در مواقعی که بازی های حساسی در پیش است فرصتی برای استراحت کردن پیدا می کند.

 

درست به مانند بازی رفت مقابل منچستر سیتی در نیوکمپ، سرجیو قبل از دیدار برگشت نیز از این مزیت بهره مند شد. در قبل از دیدار رفت مقابل سیتی، انریکه در جریان پیروزی 4-0 مقابل لاکرونیا، سرجیو را در دقیقه 55 از زمین بیرون کشید و در مقابل منچستر سیتی عملکرد فوق العاده او را درون زمین مشاهده کردیم.

 

Sergio Busquets

 

در مقابل منچستر سیتی، بوسکتس مرد دقت بود !، او با درصد دقت پاس 91، بارسلونا را پیروز جنگ میانه زمین کرد و درصد مالکیت 54 به 46 به سود بارسلونا شد. اعداد یعنی آمار و ارقام به تنهایی اهمیت بوسکتس را بازگو می کنند. بوسکتس با 195 پاس در صدر لیست لیگ قهرمانان قرار دارد که پس از او اینیستا با 167 و راکیتیچ با 120 پاس قرار دارند. بوسکتس همچنین با دقت 92.8 بالاترین نرخ دقت را نیز دارا است.

 

بنابراین بارسلونا شب خوبی را در لندن خواهد داشت. شبی که بوسکتس را مجددا مقابل پپ گواردیولایی قرار خواهد داد که او رااز تیم B به تیم اصلی اضافه کرد و در کنارش به موفقیت های بی شماری رسید، کسی که بوسکتس در موردش می گوید:

 

فقط همسرم و گواردیولا می توانند من را از بارسلونا جدا کنند!

بوسکتس-پپ گواردیولا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.