پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چه کسی بهترین جایگزین اینیستا مقابل منچستر سیتی است ؟

کد خبر : 58231  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 آبان 1395
لوئیز انریکه در دیدار حساس مقابل تیم منچستر سیتی در شهر منچستر مجددا چند گزینه اصلی خود را دراختیار ندارد.

اختصاصی بارسانیوز - آبی اناری ها فرداشب از ساعت 23:15 در استادیوم اتحاد مهمان شاگردان پپ گواردیولایی هستند که دو هفته قبل در نیوکمپ با 4 گل از سدشان عبور کردند تا خیال خود را بابت صدرنشینی در گروه سوم این رقابت ها تا حدی آسوده کرده باشند.

 

اما لوئیز انریکه باتوجه به مصدومان پرتعداد خود، در قلب خط دفاعی و هافبک دچار تردید است. علی رغم اینکه انریکه برای جایگزینی پیکه گزینه ای جز ماسکرانو ندارد و از این بازیکن باتجربه آرژانتینی در کنار اومتیتی استفاده خواهد کرد، انریکه برای جایگزین نمودن اندرس اینیستا 4 گزینه خواهد داشت که آردا توران، رافینیا، آندره گومز و دنیس سوارز بازیکنان موجود هستند.

 

در خط هافبک حضور سرجیو بوسکتس و جلوتر از او در سمت راست حضور ایوان راکیتیچ قطعی است و انریکه باید از یک نفر در جناح چپ و در سمت نیمار استفاده نماید. شاید بتوان حضور آردا را باتوجه به مصدومیت اخیرش و موثر تر بودن بابت بازی در پست مثلث تهاجمی رد کرد و شانس دنیس، آندره گومز و رافینیا را بیشتر دانست.

 

گل رافینیا به گرانادا

 

در دیدار مقابل گرانادا دنیس سوارز و رافینیا در کنار یکدیگر قرار گرفتند که به حضور راکیتیچ چندان جواب نداد و می توان گفت که رافینیا بهتر از دنیس سوارز بازی کرد و این بازیکن برزیلی سابقه بازی در پست اینیستا را نیز دارا است اما تجربه نشان داده که او گاهی اوقات در پستش حضور ندارد و وارد درگیری ها نمی شود.

 

اما آخرین گزینه آندره گومز است که از فیزیک و قابلیت های بالایی برای بازی در این پست دارا است اما هنوز هم با سبک بازی آبی اناری ها وفق نیافته و شاید هم اکنون بهاندازه کافی به خودش باور ندارد.

 

انریکه چه کسی را انتخاب خواهد کرد؟

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.