پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : نگرانی از وضعیت مصدومان بارسلونا . غیبت 3 بازیکن مهم بارسلونا برابر منچسترسیتی !

کد خبر : 58249  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 آبان 1395
طاعون مصدومیت بر سر بازیکنان بارسلونا سایه انداخته است و بازیکنان کلیدی همچون اینیستا , پیکه و جوردی آلبا را گرفتار کرده است !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا در آستانه ی دیدار با منچسترسیتی از لحاظ مصدومیت وضعیت نگران کننده ای دارد و از همه بدتر اینکه مصدومان بارسلونا بازیکنان مهم این تیم هستند !

 

به گزارش موندو دپورتیوو , آندرس اینیستا کاپیتان بارسلونا از ناحیه ی رباط صلیبی و کپسول زانوی راست دچار آسیب شده است و مدت مصدومیت وی نیز حدود 2 ماه تعیین شد !

 

مصدومان بارسلونا برای بازی با منچسترسیتی :

آندرس اینیستا , جرارد پیکه , جوردی آلبا , جرمی متیو , الیکس ویدال

 

در همین حال جرارد پیکه نیز که در جریان بازی رفت برابر منچسترسیتی از مصدوم شده بود و پزشکان دوره ی مصدومیتش را 3 هفته اعلام کردند به زودی در دسترس انریکه قرار خواهد گرفت اما به بازی برگشت با سیتی نمیرسد .

 

دیگر مصدوم بارسلونا جوردی آلبا است که چند دقیقه بعد از شروع بازی با سیتی دچار مصدومیت در ناحیه ی ران پای چپ شد و دو هفته دوری او از میادین اعلام شد و با توجه به پیشبینی های اولیه برخی امیدوارند او قادر به بازی در برابر منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد باشد اما واقعیت متفاوت است و او به این بازی دعوت نشد و انریکه محافظه کارانه تر نسبت به او تصمیم گرفت .

 

چهارمین مصدوم بارسلونا جرمی متیو است که در جریان بازی روز سه شنبه در فینال کاتالونیا برابر اسپانیول مصدوم شد . این مدافع فرانسوی از ناحیه ی عضله سولئوس پای راست آسیب دیده و در حال حاضر استراحت میکند . مدت دوری او از میادین 3 هفته در نظر گرفته شده است .

 

مصدوم پنجم بارسلونا وضعیت پیچیده تری دارد . الیکس ویدال علاوه بر مصدومیت جنبه های فنی نیز دارد . اگرچه گفته میشود دلیل رسمی عدم سفر او به منچستر مصدومیت از ناحیه ی ادکتور پای راست می باشد اما واقعیت این است که او در برنامه های انریکه جایی ندارد و آخرین بازی او برابر آلاوز بود که 10 سپتامبر انجام گرفت و حتی جای سرجی روبرتو مصدوم هم بازی نکرد !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.