پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گواردیولا: بازی فردا برای ما مثل یک فینال است !؛ به زمان نیاز دارم

کد خبر : 58265  |  زمان ارسال : دوشنبه 10 آبان 1395
پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار با بارسلونا از اهمیت این بازی برای تیمش خبر داد.

اختصاصی بارسانیوز - پپ گواردیولا فرداشب در شرایطی در استادیوم اتحاد میزبان بارسلونا است که در دیدار رفت در نیوکمپ با 4 گل مغلوب شاگردان انریکه شدند و هم اکنون فاصله 5 امتیازی با بارسلونا در رقابت برای صدرنشینیدر گروه سوم دارند و شکست در این دیدار می تواند بارسلونا را به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعد نماید.

 

طبق گزارش اسکای اسپورتس، گواردیولا معتقد است که تیمش باید برای کسب سه امتیاز مقابل بارسلونا یک بازی کاملا بی نقص را ارائه دهد و درخصوص این دیدار گفت:

 

ما برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. من هرگز فکر نکرده ام که نمی توانم یک بازی را پیروز شوم و در ادامه نیز چنین فکری نخواهم داشت. هرگز. این بازی مشکل است و می دانیم که برای پیروزی نیازمند یک بازی کاملا بی نقص هستیم. در غیر اینصورن ما به بارسلونا برای کسب پیروزی در اتحاد تبریک می گوییم و به مسیر خود ادامه خواهیم داد. شاید شیوه پرس کردن خود را تغییر دهیم تا کنترل بازی را دراختیار داشته باشیم. من می خواهم که تیمم در طول 90 دقیقه در سطح خوبی قرار داشته باشد. من از تیمم می خواهم که شجاعت خود را نشان دهد و در بازی هرکاری که می توانند انجام دهند. امیدوارم که کیفیت ما بتواند تفاوت را رقم بزند.

 

لیونل مسی-Lionel Messi

 

پپ در ادامه فینال خواندن این دیدار برای تیمش را اینگونه بیان کرد:

 

این بازی برای بارسلونا به منزله یک دیدار فینال و سرنوشت ساز نیست اما برای ما به منزله فینال است. تنها سه بازی باقی مانده است. ما در گلاسکو دو امتیاز را از دست دادیم و باید آن امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.

 

پپ در ادامه درخصوص حضور نداشتن براوو و حضور کابایرو بیان کرد:

 

او هر بار که بازی کرده به خوبی بازی کرده و من به او اعتماد دارم.

 

لوئیس سوارز و براوو

 

پپ سپس درخصوص اینکه سیتی هر 5 دیدار گذشته خود مقابل بارسلونا را واگذار کرده است پاسخ داد:

 

شما باید از شکست ها درس بگیرید. در بازی گذشته با یک یار کمتر رسیدن به گل در مقابل بارسلونا دشوار بود و فوتبال نیز بازی اشتباهات است. پیروزی در مقابل وست بروم کمک زیادی به ما کرد ولی وضعیت لیگ قهرمانان کاملا متفاوت است. فردا ما فرصت رویارویی دیگری را با یکی از بهترین تیم ها داریم. ما آن ها را می شناسیم و آن ها نیز ما را می شناسند. من فقط سه ماه هست که درمنچستر هستم، من 20 سال در بارسلونا بودم.من دوست دارم که همان کارها را در سیتی انجام دهم ولی نیاز به زمان دارم.  

 

پپ سپس در پاسخ به اینکه آیا می خواهد آگوئرو به سطح سوارز برسد پاسخ داد:

 

کیفیت سوارز برای خودش است. من کیفیت های او را برای اگوئرو نمی خواهم چون آگوئرو کیفیت های خودش را دارد. من می خواهم به اگوئرو برای رسیدن به بالاترین کیفیتش کمک کنم. او کیفیت زیادی دارد و من نمی توانم از آگوئرو کارهایی که سوارز انجام می دهد را بخواهم چون کاملا ناعادلانه است. من کیفیت هایی که او برای پیشرفت نیاز دارد را می دانم و به ویژه از لحاظ روانی و این چیزی است که من می خواهم.

 

پپ گواردیولا و سرجیو آگوئرو

 

پپ در ادامه درخصوص نولیتو نیز بیان کرد:

 

خب من فکر می کنم که او یکی از بهترین مهاجمان جهان است. من از داشتن او در تیمم افتخار می کنم. من امیدوارم که او بتواند یکی از روزهای پرگل خود را سپری کند و امیدوارم که بتوانیم در این دیدار پیروز شویم.

 

پپ در ادامه درخصوص لیست مصدومان پرتعداد بارسلونا نظیر جرارد پیکه، اینیستا و آلبا پاسخ داد:

 

من فکر نمی کنم که ما باید روی این ها توجهی داشته باشیم. همه ما بابت مصدومیت ها دچار مشکل هستیم. همه ما بازیکنانی مصدوم داریم. آن ها بازیکنان مهمی را نداشتند اما 4-0، 4-0 برنده شدند. ما باید از این چیزها درس بگیریم. زمانی که می بازید تنها کاری که می توانید بکنید این است که از آن درس بگیرید.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.