پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

طعنه دیگو سیمئونه به MSN و BBC

کد خبر : 58450  |  زمان ارسال : جمعه 14 آبان 1395
دیگو سیمئونه می تواند خوشحال باشد که حالا تیم او (اتلتیکو) نیز همچون رئال و بارسا صاحب یک مثلث مخوف در فاز تهاجمی خود شده است.

تاکنون همواره صحبت از مثلث MSN بارسا و BBC رئال بود؛ اما از حالا باید مثلث گریزمان، گامیرو و کاراسکو در اتلتیکو مادرید را نیز مد نظر داشت.

 

 

با پیوستن کوین گامیرو به اتلتیکو در تابستان امسال و پیشرفت قابل توجه یانیک کاراسکو، اتلتیکو نیز حالا صاحب یک مثلث تهاجمی خوفناک شده است. این سه بازیکن تا بدینجای لالیگا، روی 25 گل اتلتیکو نقش مستقیم داشته اند؛ گریزمان با 6 گل زده و 4 پاس گل، گامیرو با 5 گل زده و 3 پاس گل و کاراسکو نیز با 5 گل زده و 2 پاس گل.

 

 

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در مصاحبه با آ. اس در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه مثلث اتلتیکو با MSN و BBC به طعنه گفت: «از لحاظ کیفی من تفاوتی بین آنها نمی بینم ولی تنها فرقی که بین مثلث ما و مثلث رئال و بارسا وجود دارد، این است که گریزمان، گامیرو و کاراسکو به راحتی تعویض شده یا حتی روی نیمکت می نشینند؛ اما در مود دو مثلث دیگر این مساله امکان پذیر نیست.»

 

لازم به ذکر است که این روزها از زیدان به دلیل حضور همیشگی بنزما در ترکیب رئال، با وجود آمادگی و تاثیرگذاری بیشتر موراتا انتقادات زیادی می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.