پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : آخرین وضعیت پیشنهاد بارسلونا به کانسلو + لیست بازیکنان مورد علاقه ی بارسلونا !

کد خبر : 58482  |  زمان ارسال : شنبه 15 آبان 1395
در مستایا اجازه نمیدهند مدافع تیم والنسیا زمستان جدا شود !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا تابستان امسال اقدام به خرید آندره گومز و پاکو آلکاسر از والنسیا کرد اما والنسیا دیگر اجازه ی تکرار چنین چیزی را برای زمستان نخواهد داد !

 

به گزارش موندو دپورتیوو , لوئیس انریکه مدت زیادی است که الیکس ویدال را برای سمت راست نمیخواهد . مدیر ورزشی بارسلونا نیز تلاش دارد تا در ژانویه اقدام به خرید جایگزین نماید .

 

به گفته ی این روزنامه باشگاه بارسلونا بازیکنی در سطح خوب با قیمتی میخواهد که توان پرداخت آن وجود داشته باشد . مبلغ زیاد باشد قراردادی امضا نخواهد شد و حداقل بازیکن گران قیمت در صدر لیست قرار ندارد و گزینه ی اصلی خرید نمی باشد !

 

روز گذشته نماینده ی ژائو کانسلو 22 ساله , خورخه مندس با بارسلونا ملاقات کرد . با این حال منابع بارسلونا به روزنامه ی موندو دپورتیوو گفته اند که در حال حاضر امکانش نیست اما امکان مذاکره وجود دارد .

 

گفته شده است که در زمان کم امکان جذب کانسلو برای بارسلونا وجود ندارد . در مستایا اجازه ی جدایی او در زمستان داده نمیشود و علتش نیز جذب 2 بازیکن این باشگاه در تابستان است . آخرین بازی بارسلونا و والنسیا حسابی جنجالی شد و سران خفاش ها نمیخواهند فعلا بازیکن به بارسلونا بفروشند .

 

جستجوی رابرت فرناندز اما ادامه دارد و یک لیست نیز تهیه شده است که شامل :

1 - روبرتو روزالس ( 27 ساله ) - مالاگا : این بازیکن با تجربه است اما خوانده راموس سرمربی این باشگاه درخواست مبلغ بالایی کرده است !

 

2 - سرژ اوریر ( 23 ساله ) - پاری سن ژرمن : او را یکی از گزینه های بارسلونا معرفی کرده اند اما بارسلونا خود تکذیب میکند . او در پاری سن ژرمن مشکلاتی دارد و همچنین به مربی و دی ماریا نیز توهین کرده است . البته به دلیل حمله به پلیس نیز 2 ماه زندان برای او در نظر گرفته شده است .

 

3 - سدریک سوارس ( 25 ساله ) - ساوتهمپتون : او یک گزینه ی جدی در تابستان برای بارسلونا بود و رابرت فرناندز در تاریخ 10 ژوئن جاسوسی او را کرد . سدریک در لیست بود اما در صدر و گزینه ی اصلی نه !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.