پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه ؛ حمایت همه جانبه لوچو از سرخیو بوسکتس !

کد خبر : 58500  |  زمان ارسال : یکشنبه 16 آبان 1395
سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی خود از بوسکتس حمایت کرد .

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارش های Weloba ، لوئیز انریکه سرمربی باشگاه بارسلونا روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار حساس مقابل سویا حاضر شد و در حضور خبرنگاران به صورت خیلی جدی و محکم از سرخیو بوسکتس حمایت کرد .

 

طبق گزارش ، طبق آمار چند بازی است که بوسکتس از فرم خوب خود جدا شده است نبودن بوسکتس در بهترین فرم ضربه بدی روی بارسا خواهد گذاشت زیرا نفش این بازیکن کلیدی است و همین باعث شد بعد از شکست مقابل سیتی از عملکرد بوسکتس به صورت جدی انتقاد شود .

 

عملکرد بوسکتس بد شده است ، نظرت در موردش عوض نمیشود :

 

ابتدا باید بگم که شاگردان من مثل همه آدم هستند و ماشین نیستند ما نباید از آن ها انتظار هایی داشته باشیم که فراتر از توان هر آدمی است ، بوسکتس از محصولات آکادمی بارسا است کمتر بازیکنی را میشناسم که در حد و اندازه های او باشد او برای تیم من و بارسا در خط هافبک یک رهبر است و در اکثر بازی ها نبض بازی در دستان بوسکتس است نظر من هیچوقت در موردش عوض نمیشود بوسکتس در پست خودش بهترین است .

 

http://www.mundodeportivo.com/r/GODO/MD/p3/Barca/Imagenes/2016/11/05/Recortada/img_pmorata_20161105-134127_imagenes_md_propias_pmorata_pepm4702-kwzG-U411604040222C5C-980x554@MundoDeportivo-Web.JPG

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.