پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالد کومان خطاب به روملو لوکاکو؛ به بارسلونا برو و کلایورت شو !

کد خبر : 58712  |  زمان ارسال : چهارشنبه 19 آبان 1395
رونالد کومان سرمربی اورتون معتقد است که مهاجم بلژیکی تیمش می توانست برای آبی اناری ها توپ می زد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش Fourfourtwo، رونالد کومان بیان کرد که روملو لوکاکو می توانست در مقاطعی از دوران حرفه ای خود لباس بارسلونا را برتن کند.

 

رونالد کومان معتقد است که روملو لوکاکو پتانسیل بازی در بارسلونا را دارد مهاجمی که هم اکنون یکی از بهترین مربیان لیگ جزیره است و کومان درخصوص او در گفت و گو با HLN بیان کرد:

 

لوکاکو پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به مهاجمی شگفت انگیز را دارد. او هنوز هم فقط 23 سال سن دارد و تنها باید به فکر بهتر شدن باشد. من فکر می کنم که تمام کنندگی او خیلی خوب است. او آرامش خود را حفظ می کند و یکی از بهترین مهاجمانی است که من تاکنون به عنوان مربی و بازیکن در زدن ضربات نهایی مقابل دروازه دیده ام. جابجایی ها و حرکات تهاجمی او فوق العاده است و فکر می کنم که می تواند بیشتر در کار دفاعی کار کند.

من فکر می کنم که او می تواند با پاتریک کلایورت برابری کند که او نیز در سنسن جوانی نام و اوازه ای برای خود دست و پا کرد. او نیز برای بارسلونا بازی کرده است و می توانم بازی کردن لوکاکو را نیز در بارسلونا ببینم. من فکر نمی کنم که لوکاکو دوران حرفه ای خود را در اورتو به پایان برساند چون پتانسیل بازی در باشگاه های بزرگتر را دارد.

 

لوکاکو تا ژوئن 2019 با اورتون قرارداد دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.