پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : رئال مادرید به دنبال خرید لیونل مسی جدید !

کد خبر : 58779  |  زمان ارسال : پنجشنبه 20 آبان 1395
فلورینتینو پرز میخواهد برای خودش یک لیونل مسی در رئال مادرید داشته باشد !

اختصاصی بارسا نیوز - رئیس باشگاه رئال مادرید معتقد است که ستاره ی جوان آرژانتینی تنها بازیکن جهان است که قابلیت مسی شدن را دارد !

 

به گزارش موندو دپورتیوو , از همین رو برای پرز روشن شده است که پائولو دیبالا میتواند اولین خرید بزرگ رئال مادرید پس از رفع محرومیت فیفا از خرید بازیکن توسط باشگاه کهکشانی باشد .

 

پائولو دیبالا 22 سال دارد و از نظر پرز تنها مهاجمی است که میتواند با لیونل مسی , سوارز و نیمار رقابت کند . بنابراین رئیس مادرید که در جذب پل پوگبا از یوونتوس در تابستان امسال موفق نبود و منچستریونایتد با پرداخت مبلغ بالا او را جذب کرد , میخواهد مطمئن شود که این اتفاق برای دیبالا تکرار نخواهد شد .

 

نیمار جونیور

 

علاوه بر این فلورینیتو که از امضای قرارداد با نیمار جونیور زمان ریاست ساندرو راسل در بارسلونا شکست خورد به پائولو دیبالا به عنوان جایگزین نیمار فکر میکند اگرچه  فلورینیتو هیچگاه دست از تلاش برای جذب نیمار برنداشت و میتوان به تلاش باشگاه مادریدی به همراه پاری سن ژرمن در تابستان امسال برای جذب نیمار اشاره کرد .

 

دیبالا با ترک تورین بزرگ میشود ؟

فلورینیتو قصد مذاکره دارد چرا که احتمال ترک تورین توسط دیبالا در پایان فصل جاری زیاد است . یوونتوس برای دیبالا کوچک است و نمیتواند رویاهای این بازیکن را برآورده کند . مهاجم جوان آرژانتینی , لیونل مسی را الگوی خود قرار داده و یکی از آرزوهایش بازی در نیوکمپ است اما با وجود MSN او میداند که جایی در ترکیب بارسلونا نخواهد یافت . بنابراین یا باید صبر کند و یا باشگاه مناسب دیگری را انتخاب نماید .

 

پائولو دیبالا

 

رئال مادرید دیبالا را میخواهد اما این واقعیت است که کریستیانو رونالدو و گرت بیل در این تیم میتوانند مانع پیشرفت او شوند و شاید بهترین گزینه برای این بازیکن چند باشگاه انگلیسی باشد .

 

چلسی تنها باشگاه انگلیسی است که علاقه ی به این بازیکن را پنهان نکرده است و منچسترسیتی و منچستر یونایتد هنوز در مورد این بازیکن اطمینان لازم را ندارند و با احتیاط تر رفتار میکنند .

 

پاری سن ژرمن پیشنهاد نجومی ارائه کرد اما دیبالا نپذیرفت و گفت در یوونتوس خوشحال است . علت این رد پیشنهاد نبود پتانسیل کافی در باشگاه فرانسوی است به طوری که حتی آنتوان گریزمان نیز وقتی چک سفید امضا توسط پاری سن ژرمن روی میز مذاکره قرار گرفت آن را نپذیرفت .

 

در همین حال بایرن مونیخ نیز تحولات را زیر نظر دارد . باشگاه باواریایی نیز در صورت لزوم با هدایت کارلو آنچلوتی دست به کار خواهد شد و از آنجایی که رابطه ی خوبی نیز با باشگاه ایتالیایی دارد میتواند یک مزیت باشد .

 

فلورینیتو پرز برای نیمار شکست خورد و علتش را ندادن پیشنهاد خوب میداند .

 

برای بدست آوردن پائولو دیبالا این باشگاه نیاز به یک پیشنهاد " کهکشانی " دارد که به واسطه ی آن نیز احتمالا رکورد نقل و انتقالات را خواهد شکست .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.