پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: امروز سالروز اولین گل پویول برای بارسلونا !

کد خبر : 58877  |  زمان ارسال : جمعه 21 آبان 1395
کارلس پویول اسطوره تعصب باشگاه بارسلونا امروز روز خاص و ویژه ای برایش بود.

اختصاصی بارسانیوز - کارلس پویول مدافع کهنه کار باشگاه بارسلونا، 15 سال قبل موفق شد تا اولین گل خود برای بارسلونا را به ثمر برساند.

 

کارلس پویول کاپیتان دوست داشتنی باشگاه بارسلونا، کار خود را از یک تیم محلی La Pobla de Segur آغاز کرد. او سطح کیفی خود را به خوبی نمایش داد تا اینکه توانست در 17 سالگی و در سال 1995 به آکادمی باشگاه بارسلونا بپیوندد. او خیلی زود به تیم B بارسلونا تزریق شد و در 2 اکتبر 1999 یعنی در یکصد سالگی تاسیس باشگاه اولین بازی را برای تیم اصلی انجام داد.

 

از ان لحظه به بعد بود که پویول به صورت منظم در دفاع بارسلونا بازی می کرد که در ابتدا در پست دفاع راست توپ می زد. او با تطبیق پذیری و اشتهای بی نظیرش، خود را در قلب خط دفاع تثبیت کرد تا اینکه در فصل 2004/05 اولین جام مهم زندگی خود را فتح نمود و به عنوان کاپیتان تیم فرانک ریکارد جام قهرمانی لالیگا را بالای سر برد.

 

کارلس پویول-Carles Puyol

 

اما اوج دوران حرفه ای کاپیتان پویول در زمان مربیگری پپ گواردیولا رقم خورد و به افتخارات زیادی دست یافت. اما جدای از قهرمانی هایش او بابت تعصب به بارسلونا مشهور است به صورتی که صحنه بوسه او بر بازوبند کاپیتانی بارسلونا در جریان پیروزی خوارکننده 6-2 مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو در سال 2009 هرگز از یاد نمی رود.

 

پویول همچنین با اجازه دادن به اریک ابیدال برای بالای سر بردن عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان سال 2011 در ومبلی نمونه بارزی از جوانمردی و رهبری خود را نشان داد.

 

پویول در بارسلونا 663 بازی انجام داد و 20 گل را در 15 فصل به ثمر رساند. حاصل کار پویول در 15 سال حضور در بارسلونا فتح 27 عنوان قهرمانی بود.

 

در تاریخ 11 نوامبر 2001، کارلس پویول در دیدار مقابل وایادولید در جریان برتری 4-0 مقابل وایادولید اولین گل باشگاهی خود را برای بارسلونا به ثمر رساند.

 

اولین گل کارلس پویول برای بارسلونا

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.