پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

کنفرانس مطبوعاتی بوسکتس قبل از بازی با انگلستان؛ تعداد بازی های ملی بوسکتس به چه عددی رسید؟

کد خبر : 59045  |  زمان ارسال : سه شنبه 25 آبان 1395
سرجیو بوسکتس هافبک باتجربه باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا خود را آماده نبرد با انگلستان می کند.

اختصاصی بارسانیوز – تیم های ملی اسپانیا و انگلستان در ومبلی در دیداری دوستانه به مصاف یکدیگر خواهند رفت و این بازی این فرصت را برای بوسکتس پدید می آورد تا بازی 94 ملی خود را برای اسپانیا انجام دهد.

 

دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می روند که تیم لوپتگی از 5 بازی تحت هدایت خود شکستی نداشته و به 4 پیروزی و یک تساوی دست یافته و این در شرایطی است که تیم ملی انگلستان نیز از یورو 2016 تاکنون بدون شکست بوده است که در این مقطع سم آلاردایس در مقطعی کوتاه مربیگری کرده و هم اکنون گرت ساوتگیت هدایت این تیم را برعهده دارد.

 

از این رو سرجیو بوسکتس در کنفرانس قبل از بازی درخصوص این دیدار و همراه نبودن بازیکنانی چون اینیستا، دیگو کاستا، جرارد پیکه و جوردی آلبا به دلیل مصدومیت گفت:

 

انگلستان تیمی بزرگ به همراه بازیکنان بزرگ است. درست به مانند خودمان که به تازگی فرم خوبی در تورنومنت های ملی نداشته ایم ان ها نیز در در تورنومنت های ملی چه یورو و چه جام جهانی خوب کار نکرده اند اما با این حال دیدار دو تیم هنوز هم یک بازی بزرگ و جذاب است. ما گروه جدیدی هستیم که چهره های جدید زیادی در تیم وجود دارند که به تازگی به تیم اضافه شده اند و ما نیز بازی های نسبتا زیادی را با مربی جدید انجام داده ایم. بازی با انگلستان فرصت بزرگی برای ما است تا با مبارزه ای سخت بتوانیم همچنان پیشرفت کنیم.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.