پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه جالب پدر رافینیا درباره پسران خود و رابطه مسی و نیمار !

کد خبر : 59270  |  زمان ارسال : شنبه 29 آبان 1395
پدر رافینیا درباره شرایط پسرانش صحبت کرده است

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت مازینیو پدر رافینیا و تیاگو طی مصاحبه ای درباره مسائل پیرامون بارسلونا ونیمار صحبت کرده است .

 

او درباره نیمار گفت :

 

او قطعا در آینده نزدیک به بهترین بازیکن برزیل تبدیل خواهد شد او یک کاپیتان موفق است , او از هیچی نمی ترسد و این اورا قوی می کند , قدرت رهبری خوبی دارد اما بازینی دیگری نیز در حال رشد است و او کوتینیو است , کوتینیو و نیمار هر دو بازیکنان جوانی هستند و می توانند آینده برزیل را رقم بزنند آن ها میتوانند پایه گزار برزیل در نسل های بعدی باشند.

 

او درباره بارسلونا و حضور مسی و نیمار گفت :

 

مسی 30 سال است و رونالدو بالای 30 سال , این اتفاق خواهد افتاد و در دست کسی نیست بازیکنان میروند و ستاره های دیگ می آینند مانند مسی و رونالدینیهو در بارسلونا , دیکو و رونالدینیهو به مسی کمک کردند که بهترین باشد و حالا مسی به نیمار کمک می کند که بهترین باشد این یک روال عادی است یک ستاره به ستاره بعدی کمک خواهد کرد که بهترین باشد , لیونل مسی واقعا دارد نیمار را به بهترین بودن هدایت می کند.

                   

 

او درباره رافینیا و تیاگو گفت :

 

این دو بازیکنان متفاوتی هستند , تیاگو بازیکنی آرام تری است و همیشه سعی میکند که به هم تیمی اش کمک کند و بیشتر پاس گل دهد اما رافی متفاوت است او میخواهد خودش گلزنی کند و کار را خودش تمام کند و بیشتر بازی مستقیم را دوست دارد.

 

 

او درباره شرایط رافینیا در بارسلونا گفت :

 

او شرایط خوبی در بارسلونا دارد  , فصل قبل او دچار مصدومیت شدیدی شد اما این فصل مصمم تر بازگشته است و دقایقی بیشتری را نیز بازی میکند , هیچکس از نیمکت نشینی خوشحال نمی شود و رافی نیز استثنا نیست . قرار داد او تا 2020 با بارسلونا است و این بسیار خوب است هرچند شرایط بسیار تاثیر گذار است , او میخواهد در بازی های بزرگ بیشتر بازی کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.