پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : پیشنهاد منچسترسیتی به لیونل مسی فاش شد . بانک در جیب مسی !

کد خبر : 59321  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 آبان 1395
منچسترسیتی حاضر است آنقدر به مسی دستمزد بدهد که این بازیکن بانک را در جیب خود احساس کند !

اختصاصی بارسا نیوز -  امروز در گزارش ویژه ای وب سایت روزنامه ی دیلی میرور اقدام به فاش کردن تلاش منچسترسیتی برای جذب لیونل مسی با ابزار پول کرد !

 

به گزارش موندو دپورتیوو این روزنامه ی انگلیسی از تلاش باشگاه منچسترسیتی برای انتقال مسی در تابستان 2017 پرده برداشت و عنوان کرد منچسترسیتی قصد پرداخت 116 میلیون یورو به بارسلونا را دارد که این انتقال را تبدیل به گران ترین انتقال تاریخ میکند .

 

messi manchester city

 

همچنین در برنامه های منچسترسیتی دستمزد مسی 500 هزار پوند در هفته ( 582 هزار و 711 یورو ) در نظر گرفته شده است که دستمزد مسی برای یک سال نزدیک به 31 میلیون میشود .

 

باشگاه منچسترسیتی این دستمزد باورنکردنی را برای 4 سال به مسی پیشنهاد میکند . در مجموع این باشگاه برای مسی تا سال 2021 اقدام به سرمایه گذاری مبلغ 233 میلیون یورو خواهد کرد .

 

messi manchester city

 

بر اساس این گزارش روزنامه ی انگلیسی منچسترسیتی معتقد است با حضور پپ گواردیولا روی نیمکت مربیگری اش این باشگاه در موقعیت جذابی برای مسی می باشد .

 

با این وجود اما در نیوکمپ همه آرام هستند . موندو دپورتیوو دیروز گزارش داد پدر لیونل مسی دسامبر به بارسلونا می آید و این آغاز روند مذاکرات تمدید خواهد بود . هر دو طرف بر این باور دارند که تمدید قرارداد مسی انجام میشود . مسی تا 2018 قرارداد دارد !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.