پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اتفاقی عجیب : بارسلونا میتوانست 3 بر صفر مقابل مالاگا پیروز شود اما یک تعویض مانع شد !

کد خبر : 59351  |  زمان ارسال : یکشنبه 30 آبان 1395
بارسلونا هرچند روز گذشته در نوکمپ مقابل مالاگا بدون گل متوقف شد؛ اما تا آخرین دقیقه بازی این شانس را داشت که به علت نقض قوانین از سوی مالاگا، 3-0 برنده شود.

 بارسا روز گذشته هر چه زد به در بسته خورد و در نهایت بدون مسی و سوارز مقابل مالاگا بدون گل متوقف شد؛ اما تقریبا در خارج از زمین، این بازی را 3-0 برنده شده بود، اگر دقیقه 95، خوان ده راموس، مربی مالاگا اقدام به تعویض پابلو نمی کرد.

          
 
طبق قوانین فوتبال اسپانیا، هر تیمی در لالیگا باید از حداقل 7 بازیکن حرفه ای در ترکیب ثابت خود استفاده کند. مالاگا  در ترکیب ابتدایی خود برابر بارسا از دو بازیکن تیم های پایه ای خود که قرارداد حرفه ای ندارند و شماره پیراهنشان بین 1 تا 25 نیست، به نام های پابلو و اونتیوروس استفاده کرده بود.
 
دقیقه 81 و در شرایطی که مالاگا 10 نفره شده بود، ال نصیری، دیگر بازیکن تیم های پایه ای این تیم وارد زمین شد؛ با این حال همچنان 7 بازیکن حرفه ای در ترکیب مالاگا حضور داشتند. دقیقه 95، پابلو از زمین بیرون رفت و دودا به جای وی وارد بازی شد و دو دقیقه بعد، لوپز از مالاگا اخراج شد.
اگر دو دقیقه قبل از اخراج، دودا وارد زمین نمی شد، تعداد بازیکنان حرفه ای مالاگا پس از اخراج لوپز به 6 کاهش می یافت؛ در حالیکه سه بازیکن غیرحرفه ای از این تیم در زمین حاضر بودند و همین کافی بود تا بارسا 3-0 برنده بازی شود.
خطری که از بیخ گوش مالاگا گذشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.