پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مارادونا:جام جهانی بدون آرژانتین قابل تصورنیست

کد خبر : 59439  |  زمان ارسال : سه شنبه 2 آذر 1395
مارادونا در گفت و گوی با خبرگزاری آلمانی DPA درباره شهر دبی، آخرین تجربه مربی گری با الوصل، ملاقات با رئیس فیفا/، صعود جام جهانی صحبت کرد. این گفت و گو را در زیر مرور می کنیم.

 دیه گو مارادونا اسطوره افسانه ای آرژانتین در گفت و گو اختصاصی با خبرگزاری آلمانی DPA درباره موضوعات مختلف صحبت کرد که در زیر گزیده این مصاحبه را می خوانیم:
 
یک فصل برای یک سرمربی کافی نیست


 تجار، بازرگانان و صاحبان نفوذ مالی همیشه باعث تغییرات مربیان در بین تیم ها هستند، مربیان نمی توانند بیش از یک فصل در یک تیم بمانند و فرصت کافی برای آموزش کافی به دیگران را ندارند.شما اگر ببینید تعداد قلیلی مربی در جهان کار می کنند و بقیه بیکار هستند و این عدالت نیست.
 

زنگا هم نتوانست موفق باشد

الوصل امارات آخرین باشگاه من بود، از دوری باشگاه الوصل ناراحت هستم چرا که این باشگاه بسیار فوق العاده و مجهز و زیبا بود.من رابطه خوبی با رسانه ها نداشتم . دلیل نمی شود که آدم ها بزرگ بتوانند در امارات همان سال اول موفق شوند، به عنوان مثال والتر زنگا که مربی بسیار بزرگی است و من اورا بسیار دوست دارم نتوانست در کارش موفق باشد.

 

العین می تواند قهرمان شود

العین فرصت این را دارد تا بتواند در آسیا قهرمان شود و این را اماراتی ها جشن بگیرند.به خصوص زمانی که توانستند در خانه حریف گلزنی کنند و این یک فرصت استثنایی برای فوتبال امارات است.
 

بازیکن بودن آسانتر از مربی گری است

وقتی من یک بازیکن بودم وظایف به طور کامل به من داده می شد اما سخت ترین دوران حرفه ای برای من همین دوران مربی گری بود. من قبلا یک نقش داشتم اما اکنون باید برای یک تیم برنامه ریزی کنم و این سخت است برای من که فوتبال تمام زندگی من است.
 

نتایج الوصل را دنبال نمی کنم

من نتایج تیم های شارجه، الجزیره، الوحده، النصر و الشارجه در لیگ امارات را دنبال می کنم اما به هیچ عنوان برایم نتایج الوصل مهم نیست چرا که مسئول آنها رفتار بسیار بدی با من داشتند، البته هواداران آنها با من خیلی رفتار خوبی داشتند.
 

اینفانتینو گفت شعبده باز نیست


من جلسه ای با رئیس فیفا داشتم و در این جلسه از او خواستم تا سال های طولانی فساد در فیفا پایان دهد و او در پاسخ به من گفت که شعبده باز نیست که بتواند بسیار زود مشکلات را حل کند اما سعی می کند مشکلات را به مرور زمان حل کند.پیش از این فدراسیون آرژانتین بسیار اوضاع خوبی داشت اما اکنون اوضاع فدراسیون بسیار بد است و باشگاه های ورشکسته و بدهی های زیاد وجود دارد.آرژانتین اوضاع بسیار خوبی در جدول انتخابی جام جهانی ندارد، مطمئنا جام جهانی بدون آرژانتین غیر قابل تصور است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.