سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آندرا کونتی : الگوی من دنی آلوز است !

کد خبر : 59632  |  زمان ارسال : شنبه 6 آذر 1395
مدافع راست مستعد ایتالیایی آتالانتا، اعلام کرد الگوی فوتبالش دنی آلوز مدافع یوونتوس است.

 آندرا کونتی مدافع کناری مستعد ایتالیایی آتالانتا یکی از بهترین بازیکنان جوان سری آ در این فصل به شمار می رود. وی فصل گذشته تنها ده بار برای آتالانتا به میدان رفت اما در فصل جاری، زیر نظر گاسپرینی، یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم بوده است. کونتی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:

 

الگوی من در فوتبال دنی آلوز است. او مدافعی با انگیزه بسیار بالایی است و تکنیک بالایی دارد. همچنین متئو دارمیان و دی شیلیو را نیز دنبال می کنم. آنها با وجود سن کم در باشگاه های بزرگی حضور دارند. 
کونتی برای تیم زیر 21 ساله های ایتالیا 14 بازی انجام داده اما هنوز موفق نشده برای تیم بزرگسالان ایتالیا به میدان برود. 

او خودش را در سالهای آینده کجا می بیند؟

به این که ده سال دیگر کجا هستم زیاد فکر نمی کنم. در حال حاضر فکر کردن راجع به فردا هم سخت است. بازار نقل و انتقالات توجه زیادی به من ندارد. من هم زیاد توجه نمی کنم. من فقط به آتالانتا و تیم ملی زیر 21 سال و دعوت از سوی ونتورا فکر می کنم. سایر چیزها توجهم را جلب نمی کند. من اینجا خیلی خوشحالم و دلیلی نمی بینم بخواهم جدا شوم.
خصوصیات دفاعی شاید نقطه ضعف بازی من است که باید روی آن کار کنم. همچنین ذخیره انرژی برای تمام طول بازی. خارج از زمین آدم تنبلی هستم و همچنین خیلی حساس هستم. البته الان خیلی بهتر شده ام و سعی می کنم بهتر شوم. 

 

وی ادامه داد :

درست است که تنبل هستم ولی اینکه زیاد بیرون نمی روم به خاطر این است که آدم آرام و ساکتی هستم. بیرون رفتن را دوست ندارم. معمولا آدم فعالی نیستم و نامزدم داریا از این مساله عصبانی می شود. او می خواهد پیاده روی کند. خرید کند. من می خواهم در خانه بمانم و تلویزیون تماشا کنم. 

همچنینی افزود :

من در مرکز شهر برگامو زندگی می کنم و در حال حاضر روی پای خودم ایستاده ام. دو برادر زاده دارم که آنها را خیلی دوست دارم. سایر علایق؟ سگ خودم و دو سگی که نامزدم دارد. 
هواداران از ما می خواهند برای سهمیه اروپا بجنگیم. من هم خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد. در حال حاضر فکر می کنم این امر ممکن است. با توجه به نتایجی که در دو ماه اخیر کسب کرده ایم. بستگی به خودمان دارد اما مطمئنم که ما پتانسیل این کار را داری

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.