پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

توصیه‌‌ای به لوئيز انریکه: سیستم چرخشی در آنوئتا جواب نمی‌دهد!

کد خبر : 59663  |  زمان ارسال : یکشنبه 7 آذر 1395
اصلی‌ترین دلیل شکست‌های بارسا در آنوئتا استفاده از سیستم چرخشی بوده است.

- بارسلونا امشب در یکی از دشوارترین دیدارهای فصل، درآنوئتا به مصاف رئال سوسیه‌داد می‌رود. نگاهی به دیدارهای قبلی دو تیم به وضوح نشان می‌دهد که سیستم چرخشی در این ورزشگاه جواب نمی‌دهد و انریکه اگر می‌خواهد این طلسم را بشکند و اختلافش با صدر به هفت امتیاز نرسد، باید دست از این روش بردارد.

 

به گزارش mundodeportivo، آنوئتا به یک طلسم تبدیل شده، چهار مربی در شکست این طلسم ناکام مانده‌اند، سوسیه‌داد در زمین خود مقابل بارسا عالی بازی می‌کند، روز خوب بازیکنان میزبان و روز بد میهمان بوده، همه و همه درست است. چندین و چند دلیل می‌توان برای عاجزماندن کاتالان‌ها در آنوئتا برشمرد اما نگاهی به بازی‌های قبلی دو تیم در این ورزشگاه به وضوح نشان می‌دهد که استفاده از سیستم چرخشی، یعنی تقدیم پیروزی به حریف.

 

به عبارت دیگر، در پنج بازی از شش بازی لالیگایی دو تیم در این شش سال، مربیان بارسا به دلایل مختلف، به کلی ترکیب تیم را عوض کرده‌اند و در نهایت، پاسخی جز ناکامی نیز نگرفته‌اند. سوسیه‌داد تیم ضعیفی نیست که بتوان با ترکیبی متشکل از بازیکنان ذخیره‌ها آن را مخصوصا در آنوئتا شکست داد. به خصوص در سال‌هایی که بار دیگر به لالیگا صعود کرده (2010)، به خوبی قدرتش در خانه را به رخ حریفان کشیده است.

 

در فصل‌های  2011 -2010 و 2012 -2011 پپ گواردیولا دو بار و به دلیل بازی با رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و بازی‌های پس از فیفا دی، تیمش را در بازی با سوسیه‌داد در آنوئتا با تغییراتی زیاد روانه میدان کرد و نهایتا به یک باخت و یک تساوی رسید.

 

فصل 2014 -2013 بارسلونای تحت هدایت تاتا مارتینو این بار به دلیل برگزاری این بازی پس از پیروزی بارسا در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی به کلی ترکیب تیمش را تغییر داد و نهایتا با شکست 3 -1 هم صدر را از دست داد و هم احتمالا لیگ را.

 

فصل  2015 -2014 و اولین فصل حضور انریکه روی نیمکت بارسلونا. کسی که کلا اعتقاد زیادی به سیستم چرخشی دارد، این بار هم به دلیل غیبت بازیکنان سرشناسش در تمرینات پس از تعطیلات کریسمس، نیمی از ترکیب اصلی تیمش را روی نیمکت نشاند تا در نهایت با شکست ورزشگاه را ترک کند. 

 

فصل2016 -2015 باز هم ترکیب عجیب بارسا در آنوئتا جلب توجه می‌کرد. انریکه و تیمش در بین دو بازی با اتلتیکو در لیگ قهرمانان اروپا بودند و به همین دلیل هم سیستم چرخشی به خصوص در خط میانی به کار گرفته شد و در نهایت هم چیزی جز شکست عاید بارسا نشد.

 

فصل2013 -2012 تنها بازی بود که بارسا با هدایت تیتو ویلانووای فقید از سیستم چرخشی استفاده نکرد و باز هم باخت. اما آن بازی دیوانه‌کننده بود. علی‌رغم بازی خوب و قابل احترام میزبان، بارسا با دو گل مسی پیش افتاد و چندین بار هم توپ‌هایش به تیرک دروازه برخورد کرد. اخراج پیکه در دقیقه 56 نیز همه‌چیز را برای شکست بارسا فراهم کرد.

 

امروز بارسا بار دیگر به آنوئتا می‌رود. انریکه خیلی خوب این را می‌داند که تیمش به هیچ عنوان حق باخت ندارد. در واقع هفت ساله شدن این طلسم برابر خواهد بود با هفت امتیازی شدن اختلاف میان بارسا و رئال مادرید صدرنشین. آن‌چه در این نوشته گفته شد را قطعا انریکه نیز می‌داند و به احتمال فراوان هم در ترکیب امروز بارسا خبری از تغییر نخواهد بود. به خصوص که بارسا در این هفته بازی حساسی در پیش ندارد و مثلث خط حمله این تیم نیز برای اولین بار می‌توانند در کنار یکدیگر در آنوئتا بازی کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.