پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مصاحبه اسپورت با سرجی روبرتو، قسمت اول؛ بازی با سوسیه داد

کد خبر : 59749  |  زمان ارسال : سه شنبه 9 آذر 1395
سرجی روبرتو یکی از بهترین بازیکنان بارسلونا در فصل جاری در آستانه دیدار مقابل رئال مادرید به سوال هایی درخصوص بازی با سوسیه داد در گفت و گو با اسپورت پاسخ داد.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش اسپورت، سرجی روبرتو که توانست در فصل جاری خود را در سمت راست خط دفاعی بارسلونا تثبیت کند هم اکنون این فرصت را دارد تا حساس ترین دیدار دوران حرفه ای خود را در الکلاسیکو تجربه نماید.

 

پیکه و انریکه صراحتا از نگرش اشتباه تیم در دیدار مقابل سوسیه داد صحبت کردند. در آنوئتا چه گذشت

من فکر می کنم که سوسیه داد بیش از حد خوب بود. آن ها بازی بسیار خوبی ارائه دادند و بازی نیز به سود ما پیش نرفت. لوئیز انریکه نکاتی را درخصوص بازی به ما گفت تا اشتباهاتمان را متوجه شویم ولی در حال حاضر به فکر بازی بعدی هستیم.

 

اشتباه تاکتیکی تیم چه بود؟

آن ها از بالا پرس می کردند به صورتی که نگذاشتند کنترل توپ را دراختیار بگیریم.

 

این احساس به وجود آمده که کنترل جریان بازی و دراختیار گرفتن توپ و میدان برای تیم سخت شده و خط میانی بارسلونا اهمیت خود را از دست داده است. چه نظری داری؟

نه، من فکر نمی کنم که کنترل بازی را از دست داده باشیم. این در آنوئتا اتفاق افتاد ولی فکر می کنم که به خوبی بازی می کنیم. این طبیعی است که با توجه به خط حمله ای که ما دراختیار داریم باید با سرعت بیشتری وارد محوطه جریمه حریف شویم و توپ را به آن ها برسانیم. پس سرعت رساندن توپ به آن ها برای ما اهمیت دارد.

 

وضعیت مسی، سوارز و نیمار همه چیز بارسلونا را مشخص می کند؟

 خب آن ها سه تا از بهترین مهاجمان جهان هستند و طبیعی است که وقتی بهترین مهاجمان جهان را دراختیار دارید، بازی شما نیز به آن ها وابسته می شود. ولی ما تیمی هستیم که شرایط مان به کل بازیکنان تیم وابسته است

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.