پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گاهی برای مسی تنها نقش یک مانع مخروطی را داریم!

کد خبر : 59788  |  زمان ارسال : چهارشنبه 10 آذر 1395
مدافع تازه‌وارد کاتالان‌ها حرف‌های جالبی در جدیدترین مصاحبه خود بیان کرده است.

 ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی و ملی‌پوش بارسلونا اعتراف کرد که لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی این تیم گاها در تمرینات جوری هم‌تیمی‌هایش را دریبل می‌ژند که آن‌ها احساس می‌کنند تنها موانع مخروطی هستند تا یک مدافع!

 

به گزارش mundodeportivo، اومتیتی یکی از خریدهای تابستانی بارسلونا در قسمت دفاعی بود که از لیون به این تیم پیوست و در مجموع تا بدین‌جای فصل علی‌رغم مصدومیت‌های متعدد، نمایش‌های قانع‌کننده‌ای از خود برجای گذاشته است. او که یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی فرانسه در چند بازی پایانی یورو 2016 بود، در مصاحبه با فرانس فوتبال چیزهای جالبی را فاش کرد.

 

او ابتدا درباره لیونل مسی گفت:

 

او زیادی با توپ راحت است! استعداد او خدادادی‌ست اما در تمرینات هم به سختی تلاش می‌کند. در جلسات تمرینی کارهای غیرمعمول زیادی انجام می‌دهد. شاید باور نکنید اما برخی مواقع جوری ما را دریبل می‌زند که انگار برای او تنها موانع مخروطی هستیم تا یک مدافع. حتی خود من!

 

اینیستا

او به واقع یک هنرمند است. هنرمندی که کارش، ساد‌ه‌کردن مسائل پیچیده است. دید او نسبت به بازی استثنایی‌ست. مانند نیمار با دریبل‌هایش حریف را از پا نمی‌اندازد بلکه با کنترل فوق العاده جریان بازی این کار را انجام می‌دهد.

اومتیتی در ادامه فاش کرد که بارسلونای رایکارد را بیشتر از تیم گواردیولا می‌پسندیده است و دلیل آن را نیز این‌گونه بیان کرد:

 

عاشق تیم رایکارد بودم به دلیل طبیعت برنده آن که با بازیکنانی چون رونالدینیو و دکو به دست می‌امد. بارسلونای گواردیولا را نیز دوست داشتم اما کمتر. به خاطر دارم که به دوستانم می‌گفتم « من عاشق بارسلونا هستم اما آن‌ها 10 سال است که توپ و میدان را قبضه کرده‌اند و این کمی خسته‌کننده است» البته بارسا پس از پپ کمی سبک بازی خود را عوض کرده است.

 

مدافع 23 ساله بارسا در پایان گفت:

 

در بارسلونا حتی دروازه‌بان‌ها نیز تکنیکی هستند. تمام هم‌تیمی‌هایم استقبال خوبی از من داشتند و در این مدت با کلاس‌هایی که داشتم، زبان اسپانیایی را خیلی بهتر متوجه می‌شوم. هنوز فرصت نکرده‌ام به موزه باشگاه سر بزنم اما شخصا دوست ندارم کاپ قهرمانی اروپا را از داخل شیشه ببینم. می‌خواهم آن را به دست بیاورم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.