پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هرکولس 1-1 بارسلونا؛ اومتیتی سرحال برای الکلاسیکو

کد خبر : 59829  |  زمان ارسال : پنجشنبه 11 آذر 1395
بارسلونا در بازی رفت مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل هرکولس به تساوی 1-1 دست یافت.

اختصاصی بارسانیوز - شب گذشته تیم جوان لوئیز انریکه در ورزشگاه خوزه ریکو پرز مقابل تیم هرکولس با گل زیبای کارلس آلنا به تساوی 1-1 رسید تا فرصتی برای بازی کردن بازیکنان جوان تیم B فراهم شده باشد.

 

 Cillessen; Vidal, Lopez, Umitit, Digne; Denis Suarez, Alena, Rafinha; Turan, Carbonell, Alcacer

 

تیم بارسلونا مقابل هرکولس

 

در دیداری که بارسلونا توپ و میدان را دراختیار داشت و هرکولس نیز درپی استفاده از ضدحملات بود، که اولین موقعیت بارسلونا در دقیقه 9 روی ضربه آزاد پاکو الکاسر ایجاد شد که توپ پس از برخورد به دیواره دفاعی توسط بورگس دفع شد.

 

در ادامه بارسلونا توسط دنیس سوارز از ضربه آزاد دیگری بی سرانجام ماند. درست به مانند نیمه نخست، نیمه دوم نیز با یک ضربه آزاد گرم شد اما اینبار سهم هرکولس بود. بورخا لوپز با خطای خود درست روی خط محوطه جریمه ضربه آزادی را نصیب تیم میزبان کرد که سیلسن به خوبی توپ را مهار کرد.

 

بورخا لوپز

 

اما چند دقیقه بعد، تیم میزبان با یک ارسال از جناح چپ و گذر توپ از سه مدافع بارسلونا توسط داوید ماینز به صورت اتفاقی به گل دست یافت. توپ ارسالی با عبور از اومتیتی، لوپز و دینیه به ماینز برخورد کرد و به گوشه دروازه رفت.

 

اما بارسلونا تنها 6 دقیقه برای جبران این گل زمان احتیاج داشت تا کارلس آلنا با یک شوت زیبا دروازه هرکولس را باز کند. در ادامه آندره گومز نیز موقعیتی را از دست داد تا به همراه اومتیتی جای خود را به دو بازیکن جوان دیگر بدهند که نیلی و کاردونا روانه زمین شدند.

 

 

در نیمه دوم بارسلونا روی حرکات رافینیا و توران و همچنین دو وقعیت توسط کاردونا در گلزنی ناکام ماند تا این بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.   

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.