پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مسی و رونالدو در ال‌کلاسیکو تعیین‌کننده نیستند !

کد خبر : 59950  |  زمان ارسال : شنبه 13 آذر 1395
برند شوستر که سابقه بازی برای هر دو تیم رئال و بارسا را در کارنامه دارد و دو سال نیز سرمربی رئال بود معتقد است که رونالدو و مسی نقش اول ال کلاسیکوی امروز را بازی نخواهند کرد.

از ساعت 18.45 امروز در نوکمپ، بارسلونا پذیرای رئال مادرید خواهد بود. دیداری که پیروزی در آن به خصوص برای بارسلونا حیاتی تر به نظر می رسد.
 
برند شوستر در مورد این بازی به خبرنگاران گفت:« نمی توان گفت که بارسا به خاطر میزبانی شانس بیشتر برای برد دارد. رئال راه پیروزی در نوکمپ را بلد است و با توجه به روندی که بارسا طی می کند، شانس رئال کمی بیشتر است.»
 
شوستر در مورد بازگشت اینیستا گفت:« هیچ بازیکنی نمی تواند خط میانی بارسلونا را مثل اینیستا اداره کند. حضور او در ال کلاسیکو بسیار تاثیرگذار خواهد بود.»

                                  
 
مسی و رونالدو:« معتقدم دیگر بازیکنان دو تیم تعیین کننده تر هستند؛ چون رونالدو و مسی معمولا وظیفه خودشان را به خوبی انجام می دهند؛ گل می زنند و خلق موقعیت می کنند و این هم تیمی های شان هستند که باید خودی نشان دهند.
مسی به بلوغ بیشتری در بازی خود دست یافته و مسئولیت پذیرتر از قبل شده است. بارسلونا در این فصل بیش از اندازه به وی وابسته شده و این خطرناک جلوه می کند.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.