پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آداما ترائوره: بارسلونا برای بازی بدون توپ ارزشی قائل نیست!

کد خبر : 60042  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 آذر 1395
آداما ترائوره بازیکن سابق آکادمی باشگاه بارسلونا درخصوص تفاوت سبک بارسلونا با سایر تیم ها صحبت کرد.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش گاردین، آداما ترائوره بازیکن فصل جاری باشگاه میدلزبورو که در تابستان 2015 با 7 میلیون پوند به تیم استون ویلا با هدایت تیم شروود پیوسته بود با انجام تنها 4 بازی برای تیم اصلی بارسلونا معتقد است که در بارسلون کسی برای بازی بدون توپ ارزشی قائل نیست و این تفاوت اصلی بارسلونا با سایر تیم ها است.

 

آداما ترائوره که هنوز تنها 20 سال سن دارد، با سرعت فوق العاده و دریبل های بی نظیرش به نظر می رسد که آینده ای درخشان در پیش رو داشته باشد که پس از سقوط ویلا پارک در فصل گذشته هم اکنون تحت هدایت آیتور کارانکا از وضعیت خود راضیست و در این خصوص گفت:

 

آیتور به من می گوید که برای بازی کردن به شیوه خودم به چه مهارت هایی نیاز دارم چون سبک بازی در انگلستان متفاوت است. اگر تیم بخواهد ضدحمله ای بازی کند من باید در عقب به دفاع کردن نیز مشغول شوم ولی در بارسلونا اوضاع متفاوت بود چون تمرکز زیادی روی دفاع نیست و به بازی شما زمانی که توپ را دراختیار ندارید انچنان توجهی نمی کنند. بنابراین وضعیت بازی در اینجا فرق می کند و آیتور نیز درحال کمککردن به من است. من نمی خواهم به بازیکنی کاملا متفاوت از چزی که بودم تبدیل شوم ولی می دانم که باید خود را وفق دهم. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.