پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرجی روبرتو: رئال در هوا قوی بود؛ مشکل خط هافبک نیست!

کد خبر : 60053  |  زمان ارسال : دوشنبه 15 آذر 1395
سرجی روبرتو مدافع راست بارسلونا در فصل جاری در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با گلادباخ حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

اختصاصی بارسانیوز - آبی اناری ها فردا شب از ساعت 23:15 در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان مونشن گلادباخ خواهند بود که سرجی روبرتو در این خصوص و همچنین الکلاسیکو صحبت کرد.

 

روبرتو درخصوص بازی با گلادباخ گفت:

هدف ما این بود تا در اسرع وقت جواز صعود به مرحله بعد را کسب کنیم که با انجام این کار برای بازی فردا از نظر ذهنی آرامش داریم.

 

سرجی در ادامه درخصوص شرایط خود در تیم انریکه گفت:

در فصل جاری من در دفاع راست بازی کرده ام. من از کودکی رویای بازی در بارسلونا را داشتم و برای حفظ این روند در تلاشم. من همیشه در تلاشم تا بهترین بازی خود را برای کمک به تیم انجام دهم.

 

سرجی در ادامه درخصوص الکلاسیکو بیان کرد:

ما مقابل رئال شایسته پیروزی بودیم. در نیمه دوم کنترل کامل توپ و میدان دراختیار ما بود و سزاوار به ثمر رساندن گل های بیشتری بودیم اما مادرید در انتهای بازی خطرناک ظاهر شد و گل تساوی را به ثمر رساند. آن ها بازیکنان قدرتمندی در نبردهای هوایی داشتند که درنهایت موفق هم بودند. در مقابل رئال شما فرصتی برای استراحت نخواهید داشت. راموس در ضربات سر موفق عمل می کند و بدشانس بودیم که در دقاق پایاین بازی این اتفاق رخ داد.

 

سرجی در ادامه در پاسخ به سبک بازی تیم گفت:

سبک بازی تیم همان اصل و ریشه بارسلوناست اما خب گاهی از اوقات بسته به شرایط تیم حریف، سبک بازی ما نیز تغییر می کند. ما هم اکنون بازی مستقیم تر را بیشتر در دستور کار داریم. گاهی اوقات با پاس کاری و گاهی اوقات با پاس مستقیم در تلاشیم تا توپ را به مهاجمین برسانیم. من فکر نمی کنم که مشکل تیم و مقصر خط هافبک باشد و همه در سطح بالایی قرار دارند.

 

سرجی در پاسخ به حفظ فاصله شش امتیازی رئال با بارسلونا در لالیگا گفت:

شما همواره می تواند وضعیت خود را بهبود دهید. مادرید در لالیگا در صدر است ولی ما در لیگ قهرمانان در گروه خود سرگروه شدیم. تفاوت امتیازی زیاد است اما هنوز راه زیادی تا انتهای فصل باقی مانده است. اگر صد درصد آماده باشیم می توانیم این فاصله را جبران کنیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.