پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سیلسن: حرف احمقانه من را باور کنید!

کد خبر : 60142  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 آذر 1395
یاسپر سیلسن دروازبان هلندی بارسلونا اعلام کرد که از نیمکت نشینی خوشحال است.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش وب سایت گل، یاسپر سیلسن که در تابستان از آژاکس برای جایگزینی کلودیو براوو به بارسلونا پیوست پس از بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل بورسیا مونشن گلادباخ در نیوکمپ، از وضعیت خود اعلام رضایت کرد.

 

سیلسن که پس از مصدومیت در ابتدای فصل مجددا به میادین بازگشته است، درخصوص کلین شیت مقابل گلادباخ و شرایط خود در بارسلونا بیان کرد:

من احساس خوبی دارم. بازی کردن در این دیدار واقعا خوب بود و بابت ثبت کلین شیت خوشحالم. من می دانستم که پس از آمدن با اینجا با چه چیزی مواجه خواهم شد و به همین دلیل هنوز از یادگیری در بارسلونا خوشحالم و در حال بهتر شدن هستم و به همین دلیل به اینجا آمدم. البته که به اینجا آمدم تا بازی کنم اما این حرفم می تواند احمقانه باشد که بگویم از روی نشستن بر روی نیمکت خوشحالم.

 

سیلسن در ادامه درخصوص یادگیری زبان اسپانیایی بیان کرد:

اسپانیایی من خوب نیست. من اکثر کلمات را درک می کنم و می توانم ترکیبشان کنم اما هنوز هم برایم دشوار است و سه بار در هفته در کلاش یادگیری زبان اسپانیایی شرکت می کنم. فکر کنم پس از تعطیلات کریسمس بتوانم کمی بهتر اسپانیایی صحبت کنم.

 

سیلسن در ادامه درخصوص پیروزی مقابل گلادباخ بیان کرد:

چون دفاعمان خوب بود من توانستم از این بازی لذت ببرم. امروز بازیکنان ما خوب بودند به صورتی که هیچ شانسی به تیم حریف برای گلزنی ندادیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.