پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اطلاعیه: رسیدگی به اعتراض کاربران!

کد خبر : 60147  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 آذر 1395
از آنجا که در طی چند روز اخیر انتقاد های به جا و بعضا ناحقی از سایت شده لازم دیده شد تا درخصوص بعضی موارد توضیحاتی داده شود.

با سلام خدمت کاربران گرامی و بهتر است بگوییم سرمایه های بارسانیوز

 

بارسانیوز با کمال احترام به تمامی کاربران در تلاش است تا خبرهای مربوط به تیم بارسلونا را دراختیار هواداران این تیم محبوب در کشور قرار دهد که در این میان پوشش اخبار رئال مادرید نیز گاها ضروری است . از این رو انتشار اخبار رئال مادرید به دلیل حمایت از این تیم نیست ( در وب سایت با موضوع بارسلونا چه دلیلی برای حمایت از تیم رقیب وجود دارد ؟ ) و پوشش اخبار این تیم یا حتی بازیکنانش تنها به دلیل ضرورت های موجود که آن را مرتبط به بارسلونا نیز میکند , صورت میپذیرد .

 

فضای سایت به گونه ای است که باید به درخواست تمامی کاربران پاسخ داده شود و از این رو خبرهای حاشیه ای رئال مادرید پوشش داده خواهند شد که طبیعتا نیز عده ای این موضوع را نمی پذیرند ولی لازم است که به حقوق سایر کاربران احترام گذاشته شود.

 

به روز بودن کانال همراه با ویدیوها، گزارش زنده بازی ها، آنالیز ها، پوشش شبکه های اجتماعی، مصاحبه ها، گزارش های تصویری، نظرسنجی ها، چالش ها، مقالات و غیره، تنوع مطالبی است که سایت در برنامه خود طبق درخواست شما عزیزان قرار داده شده است اما میپذیریم که مشکلاتی نیز همچنان در پوشش اخبار وجود دارد اما باید در نظر داشت که امکان پوشش تمام اخبار امری غیرممکن است .

 

درخصوص انتقاد به حق شما کاربران گرامی باید عرض کنیم که باتوجه به شرایط اخیر، برای پوشش دادن هرچه بیشتر خبرها که هدف اصلی ما است، امکان رسیدگی سریع و دقیق به کامنت ها و تخلفات میسر نبود که از این رو از کاربران گرامی خود پوزش می طلبیم و تلاش می شود تا در ادامه به وضعیت کامنت ها رسیدگی گردد تا مشکلی برای بارسانیوزی های عزیز به وجود نیاید.

 

توجه:

سیاست بارسانیوز برقراری آزادی بیان است. بنابراین از صحبت های منطقی که بتواند بحث های مفید را برای تمامی اعضا فراهم کند استقبال می شود و دلیلی برای جلوگیری از هیچ کاربری تا زمانی که قوانین را رعایت کنند وجود ندارد. اما در اینجا تذکر می دهیم که هرگونه توهین های زشت و زننده نسبت به باشگاه بارسلونا، کاربران باتوجه به بررسی ها غیرقابل قبول است و قطعا با کاربر موردنظر برخورد خواهد شد. کاربران مسدود شده نیز پس از مدتی از مسدودیت درخواهند آمد اما در صورت تکرار تخلفات مسدود خواهند شد. در ضمن مسئول رسیدگی به بخش نظرات آقای ایوب عزیز دخت خواهد بود که می توانید از طریق این لینک با ایشان درارتباط باشید.

 

از این رو بارسانیوز از کاربران گرامی خود تقاضا دارد که در صورت مشاهده تخلفات با حفظ آرامش در پیشبرد اهداف سایت در کنار ما باشند تا به درخواست تمامی کاربران پاسخ داده شود.   

 

باتشکر

 مدیریت سایت بارسانیوز

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.