پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: مسی همچنان قد می کشد!؛ پیش به سوی فتح قلعه گرد مولر

کد خبر : 60154  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 آذر 1395
لیونل مسی دیر یا زود قطعا تمامی رکورد های بزرگ دنیای فوتبال را به نام خود ثبت خواهد کرد که یکی از آن ها تعداد گل های او برای یک باشگاه است.

اختصاصی بارسانیوز - طبق گزارش وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا، لیونل مسی با تعداد گل های اوزه بیو برای باشگاه بنفیکا برابری کرد و تنها سه بازیکن دیگر را درپیش دارد که اختلاف کمی با ان ها دارد.

 

لیونل مسی با گلی که مقابل مونشن گلادباخ به ثمر رساند با 473 گل رسمی باشگاهی اوزه بیو برای یک باشگاه برابری کرد و گام بعدی او فتح قلعه های اووه زیلر از باشگاه هامبورگ، مک گروری از سلتیک و گرد مولر از بایرن مونیخ است.

 

لئو که هم اکنون تنها 52 گل تا قلعه گرد مولر فاصله دارد به نظر می رسد که هیچ محدودیتی برای این کار بزرگ مسی وجود نداشته باشد و دنیای فوتبال به زودی مجبور به بازنویسی تاریخ خواهد شد. مسی مدت ها پیش از این از رکورد ژوزه آگواس 379 گله و ننه با 359 گل هر دو از بنفیکا پیشی گرفته بود. همچنین او قبل از آن نیز یان راش از لیورپول با 349 و تلمو زازا از اتلتیک بیلبائو با 336 گل عبور کرده بود.

 

5 گلزن برتر اروپا برای یک باشگاه اروپایی

 

در واقع در 10 نفر برتر لیست، تنها مسی و رونالدو درحال بازی کردن هستند ولی کریس با 371 گل فاصله زیادی نسبت به لئو دارد. دومین گلزن برتر باشگاه بارسلونا سزار رودریگز است که 232 گل رسمی برای باشگاه به ثمر رسانده بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.