پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: 10 نکته آماری از عملکرد بارسلونا در دور گروهی لیگ قهرمانان 2016/17

کد خبر : 60158  |  زمان ارسال : چهارشنبه 17 آذر 1395
بارسلونا با عملکردی مقتدرانه در دور گروهی به عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

اختصاصی بارسانیوز - تیم لوئیز انریکه علی رغم کسب نتایج پر فراز و نشیب در لالیگا، در لیگ قهرمانان اروپا با روندی باثبات و ارائه بازی های قابل قبول تر بجز نیمه دوم با منچستر سیتی با 15 امتیاز و با اقتدار نسبت به تیم دوم راهی دور یک هشتم نهایی شد تا منتظر قرعه خود در دور بعدی بماند.

 

از این رو وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا به بررسی 10 نکته جالب از عملکرد بارسلونا در دور گروهی پرداخت.

 

با 5 برد و یک شکست آبی اناری ها با 15 امتیاز به عنوان تیم صدرنشین راهی دور یک هشتم نهایی شدند که با نگاه به 10 فصل اخیر می بینیم که امتیاز 15 توسط بارسلونا در فصل 2014/15 کسب شد که درنهایت به قهرمانی بارسلونا انجامید. بهترین عملکرد بارسلونا در فصل 2011/12 رقم خورد که 16 امتیاز کسب شده بود.

 

بارسلونا در نیوکمپ هر سه بازی گروهی خود را پیروز شد و توانست تعداد گل خیره کننده ای را با به ثمر رساندن 15 گل به ثبت برساند و حتی یک گل را نیز دریافت نکرد. از زمانی که انریکه سرمربی بارسلونا شده، آبی اناری ها تمام 14 بازی خانگی لیگ قهرمانان خود را پیروز بوده اند.

 

بارسلونا همچنین بهترین تفاضل مرحله گروهی خود را در 10 سال گذشته ثبت کرد. 20 گل زده و تنها 4 گل خورده تفاضل مثبت 16 را رقم زد که با تفاضل بارسلونا رد فصل 2011/12 برابری می کند.

 

لیونل مسی علی رغم از دست دادن یک بازی دور گروهی تاثیر عظیمی در نتایج تیم داشت به صورتی که با به ثمر رساندن 10 گل از جمله دو هت تریک مقابل سلتیک و منچستر سیتی در نیوکمپ شب های درخشانی را برای خود و تیمش رقم زد و هم اکنون باید به فکر ثبت رکورد جدیدی گلزنی در فصل جاری لیگ قهرمانان باشد.

 

لئو درحالی بهترین گلزن فصل جاری است که ادینسون کاوانی و لواندوفسکی با اختلافی 4 و 5 گل در تعقیب او هستند.

 

یکی دیگر از ستاره های دور گروهی بارسلونا نیمار بوده است که 7 گل از 20 گل تیمش را در 5 بازی ساخت. او همچنین گل هم به ثمر رساند.

 

لوئیز انریکه از تماخمی بازیکنان خود در دور گروهی استفاده کرد به صورتی که تنها به ماسیپ بازی نرسید. این در شرایطی بود که مارلون سانتوس و مارک کاردونا از تیم B نیز بازی کردند.

 

به دلیل محرومیت یا مصدومیت، هیچ بازیکنی نتوانست 6 بازی کامل را برای بارسلونا انجام دهد. بیشترین دقیقه بازی برای مسی، ماسکرانو، تراشتگن و سوارز بود که 450 دقیقه بازی کردند.

 

بازی مقابل منچستر سیتی در نیوکمپ بیشترین حضور تماشاگر را با 96.290 نفر رقم زد که رقم مشابهی با الکلاسیکو بود. نیوکمپدر دیدار مقابل گلادباخ نیز 73.920 را در خود دید که در بازی با سلتیک تعداد تماشاگران 67.157 نفر بود.

 

برد مقابل گلادباخ پیروزی 300 بارسلونا در رقابت های اروپایی بود که 168 برد در لیگ قهرمانان، 50 برد در جام برندگان، 36 برد در Fairs Cup و 40 برد در جام یوفا و 6 برد در سوپر کاپ اروپا حاصل شده است. البته به این 300 برد باید 4 پیروزی در old Latin Cup را نیز اضافه کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.