پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه: راموس می خواست ولی جرات دهن باز کردن نداشت!؛ تصاویر گل مشکوک راموس!

کد خبر : 60174  |  زمان ارسال : پنجشنبه 18 آذر 1395
در هفته اخیر صحبت های زیادی درخصوص گل سرخیو راموس به بارسلونا شده است اما راموس قبل از دیدار با دورتموند حرف مسخره ای زد.

اختصاصی بارسانیوز - بارسلونا در الکلاسیکوی روز شنبه در دقیقه پایانی بازی توسط گل سرخیو راموس برد ارزشمندی را از دست داد که متهمانی برای این گل دریافتی بارسلونا نام بره شد ولی یکی دیگر از نکات جالب توجه بازی اشتباهات عجیب داوری بود که به سود رئال مادرید رقم خورد.

 

خیلی ها بابت خطای بی موردی که آردا روی مارسلو انجام داد تا راموس توپ ارسالی مودریچ را به گل تبدیل کند، آردا و در ادامه ماسکرانو را مقصران اصلی این گل نام بردند درحالی که مقصر اصلی این تساوی را می توان کلوس گومز نام برد که خطای انجام شده بر روی ماسکرانو توسط راموس را ندید.

 

گل سرخیو راموس در الکلاسیکو

 

با بازبینی مجدد صحنه گل راموس در 4 تصویر بالا مشخص است که راموس در حین ضربه آزاد با دستان خود ماسکرانو را گرفت و تعادل او را برهم زد تا بتواند به راحتی ضربه سر خود را بزند و این درشرایطی است که در خیلی از تحلیل ها ماسکرانو مقصر دریافت گل بابت مهار نکردن راموس نام برده شد.

 

 

بنابراین این صحنه و صحنه برخورد توپ ارسالی آلبا به دست کارواخال نشان می دهد که راموس در گفته های اخیر خود جرات حرف زدن درخصوص اشتباهات داوری و انتقاد از او را نداشته که در این خصوص گفته است:

داوری در نیوکمپ؟ من می توانم چیزهای زیادی درخصوص داوری پس از دیدن چندباره آن بگویم اما حرف هایم چزی را تغییر نخواهد داد. من نمی خواهم با صحبت در این خصوص تمرکز خودم را از دست بدهم و به همین دلیل به فکر بازی مقابل دورتموند هستیم. معمولااز داوران تکراری در الکلاسیکو استفاده نمی شود ولی با این حال من احترام زیادی برای داوران قائلم چون آن ها نیز می توانند اشتباه کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.