پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: رونالدو با زیر سوال بردن توپ طلاهای مسی، لئو را به مبارزه طلبید! (مصاحبه کامل)

کد خبر : 60321  |  زمان ارسال : سه شنبه 23 آذر 1395
کریستیانو رونالدو پس از فتح چهارمین توپ طلای خود در گفت گو با فرانس فوتبال حرف عجیبی زد.

اختصاصی بارسانیوز - کریستیانو رونالدو شب گذشته توپ طلای 2016 فرانس فوتبال را تصاحب کرد و معتقد است که اگر با مسی در یک تیم بازی می کرد، توپ طلاهاتی بیشتری را کسب می نمود.

 

رونالدوی 31 ساله که دو سال از مسی بزرگ تر است، هم اکنون با کسب چهارمین توپ طلای خود تنها یک توپ طلا با مسی فاصله دارد که افسوس هم تیمی نبودن با مسی را می خورد.

 

طبق گزارش ESPN، کریستیانو در گفت و گو با فرانس فوتبال گفت:

دیدن ما دو تا در یک تیم جالب خواهد بود. من فکر می کنم که بازیکنان بزرگ باید با یکدیگر هم بازی باشند. بنابراین اگر ما در یک تیم بودیم فکر می کنم که می توانستم توپ طلاهای بیشتری را نسبت به او برنده می شدم ولی او هنوز هم دور از دسترس نیست. من قصد دارم همچنان به رقابت خود با او ادامه دهم. هدف من در حال حاضر کسب قهرمانی جام باشگاه های جهان و سپس قهرمانی های لالیگا و لیگ قهرمانان و کوپا دل ری در سال 2017 است.

 

کریس در ادامه بیان کرد که در 31 سالگی به دنبال کاهش صدمات بدنی خود است و درخصوص سن و سال و توان بدنی خود گفت:

این مراقبت یک چیز کاملا طبیعی است و فقط مخصوص من نمی باشد. با افزایش سن بازیکنان برخی چیزها را از دست می دهند ولی دستاوردها و تجاربی نیز به دست خواهند اورد. من همیشه به فکر بدن خود هستم که در بهترین فرم قرار داشته باشم. من نه تنها به این فصل می اندیشم بلکه روی توان خود برای فصل آینده نیز فکر می کنم. شما باید در این کار هوشمندانه برخورد کنید. شما باید قبول کنید که کاری را که من در 31 سالگی انجام داده ام به هیچ وجه آسان نبوده و من احساس خوبی نسبت به خود دارم. من متوجه می شوم که روند ریکاوری پس از بازی و مصدومیت هایم به مانند گذشته نیست و به همین دلیل در تلاش هستم. حتی برای یک بازیکن جوان نیز غیر ممکن است که همیشه در بهترین فرم خود قرار داشته باشد. من فکر می کنم که بتوانم دوران حرفه ای طولانی تری داشته باشم.

 

 

کریس در ادامه با اذعان به کاهش تعداد گل های خود در اعترافی جالب بیان کرد که می تواند موقعیت و وضعیتش تغییر کند و در این خصوص گفت:

چرا که نه؟ من روی این ها فکر می کنم. من کاملا برای هر اتفاقی آماده هستم و همه چیز را قبول خواهم کرد. مشکلی نیست. من نباید تنها انگیزه فتح توپ طلا را داشته باشم چون نکته اصلی این است که بتوانم بازی کنم و زمانی که حس کنم دیگر رقبتی برای تمرین و بازی ندارم از فوتبال دست خواهم کشید. در زندگی هر چیزی آغاز و پایانی دارد. من می دانم که روزی خواهد رسید که دیگر نخواهم توانست در هر فصل 50 گل به ثمر برسانم و توپ طلا بگیرم. حتی شاید در جزو نامزدهای دریافت آن نیز نباشم. این یک فرایند طبیعی است. در دو یا سه سال اینده نمی دانم که بازهم نامزد دریافت توپ طلا خواهم شد یا که نه اما امیدوارم که بتوانم. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.