پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

به مناسبت تمدید قرارداد لوئیس سوارز؛ 9 لحظه کلیدی شماره 9 در بارسلونا

کد خبر : 60445  |  زمان ارسال : جمعه 26 آذر 1395
لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای باشگاه بارسلونا امروز قرارداد خود را با باشگاه بارسلونا تمدید کرد.

اختصاصی بارسانیوز - لوئیس سوارز فاتح عناوین بهترین گلزن فصل 2015/16 لالیگا و کفش طلای اروپا بابت درخشش بی نظیرش با لباس آبی اناری بارسلونا قرارش تمدید شد تا با افزایش دستمزدش شرایط بهتری را پیدا کند.

 

از این رو و به مناسبت این تمدید قرارداد، وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا 9 لحظه کلیدی لوئیس سوارز در بارسلونا را منتشر کرد که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

 

اولین بازی برای بارسلونا در الکلاسیکو

 

 

لوئیس سوارز اولین بازی رسمی خود برای بارسلونا را در 25 اکتبر 2014 برابر رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو انجام داد. او پس از محرومیتی چند ماهه بابت گاز گرفتن کیلینی در جام جهانی 2014 برزیل در الکلاسیکو از ابتدا به میدان رفت و 69 دقیقه در زمین حضور داشت تا اینکه جای خود را به پدرو رودریگز داد.

 

تعیین کننده در پاریس

 

 

 

در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2014/15 مقابل پاریس سن ژرمن فرانسه، سوارز نقشی کلیدی را برای تیم خود برای رسیدن به جمع چهار تیم نهایی ایفا کرد. لوئیس در پارک دوپرنس در جریان پیروزی 3-1 دو گل به ثمر رساند تا در بازی برگشت بارسلونا کار سختی در نیوکمپ برای کسب پیروزی 2-0 و صعود نداشته باشد.

 

گل در فینال برلین

 

 

فینال لیگ قهرمانان اروپا در همان فصل در برلین برگزار می شد جایی که بارسلونا مقابل یوونتوس قرار گرفت. پس از گل ایوان راکیتیچ، موراتا کار را به تساوی کشاند تا اینکه سوارز برتری را برای بارسلونا به ارمغان اورد تا لوئیز اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده باشد در فصلی که بارسلونا سه گانه را فتح کرد.

 

بهترین گلزن جام باشگاه های جهان

 

 

چند ماه پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا قبل از آغاز سال 2016 بارسلونا به ژاپن پرواز کرد که بارسلونا در مرحله نیمه نهایی با هت تریک سوارز از سد گوانگزو چین گذشت تا سوارز با ادامه روند گلزنی خود در این جام در فینال نیز در جریان پیروزی 3-0 مقابل ریورپلاته دو گل را به ثمر برساند و این جام را نیز فتح نماید. سوارز با 5 گل در 2 بازی عنوان آقای گل این تورنومنت را کسب کرد.

 

گل فوق العاده مقابل بایر لورکوزن

 

 

در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2015/16، بارسلونا در نیوکمپ پذیرای لورکوزن بود که تیم مهمان توسط پاپادوپولوس جلو افتاد تا اینکه روبرتو با گل در دقیقه 80 بارسلونا را به بازی برگرداند تا آبی اناری ها با گل سوارز پیروز بازی شوند.

 

دبل در برنابئو

 

 

در چند سال اخیر الکلاسیکوهای سانتیاگو برنابئو در تاریخ ثبت شده اند که بازی فصل 2015/16 نیز از این قاعده مستثنی نبود. در 22 نوامبر بارسلونا در برنابئو مقابل رئال به پیروزی 4-0 دست یافت که سوارز با دو گل یکی از کلیدی ترین بازیکنان بارسلونا در کنار تک گل های اینیستا و نیمار بود. گل اول سوارز روی پاس گل فوق العاده روبرتو به ثمر رسیده بود.

 

پنالتی مشهور مقابل سلتاویگو

 

 

در 14 فوریه 2016 سلتاویگو به نیوکمپ آمد تار وی پنالتی بارسلونا مات و مبهوت بماند. در شبی که سوارز هت تریک کرد، سه گل او در ذهن ها باقی نماند بلکه پنالتی ای بود که روی پاس مسی به گل تبدیل کرد. در لحظه ای که بارسلونا 3-1 جلو بود مسی ضربه پنالتی خود را به سوارز پاس داد تا همه شگفت زده شوند.

 

هت تریک در شب فتح لالیگا

 

 

در 14 می 2016 آبی اناری ها قهرمانی 24 خود را در لیگ بالای سر بردند. در پیروزی خارج از خانه مقابل گرانادا در شبی که بارسلونا به سه گل به برتری رسید سوارز زننده هر سه گل بازی بود.

 

کفش طلای 2016

 

 

لوئیس سوارز علاوه بر کسب جایزه پیچیچی به عنوان بهترین گلزن لالیگا با 40 گل، کفش طلای اروپا را نیز کسب کرد. او این جایزه را برای دومین بار کسب کرد و آن را در نیوکمپ به همراه دو فرزندش به نام های بنیامین و دلفینا به نمایش گذاشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.