پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ویژه : برنامه ی مسی برای تعطیلات کریسمس , عروسی و تمدید قرارداد !

کد خبر : 60459  |  زمان ارسال : شنبه 27 آذر 1395
مهاجم بارسلونا و خانواده اش اغلب روزهای تعطیل را در روزاریو سپری خواهند کرد !

اختصاصی بارسا نیوز - لیونل مسی مرد عادت هاست . بهترین بازیکن جهان دوست دارد در طول تعطیلات در شهر محل تولدش یعنی روزاریو باشد . او هر سال کریسمس را با آنتونلا و فرزندانش به عنوان یک خانواده سپری میکند و برای لذت بردن از گرمای آرژانتین به محل تولدش میرود .

 

تعطیلات خاص

مسی چند روزی استراحت میکند تا استرس رقابت را از خود دور کند . همانطور که قبلا هم موندو دپورتیوو گزارش کرده بود , لوئیس انریکه در حال برنامه ریزی برای تعطیلات بازیکنان به ویژه ام اس ان و جرارد پیکه است . انریکه این بازیکنان را برای بازی برگشت جام حذفی برابر هرکولس به احتمال زیاد معاف خواهد کرد .

 

بنابراین با تایید مربی میتواند برنامه به این صورت باشد که لیونل مسی پس از دربی یکشنبه برابر اسپانیول به روزاریو به همراه خانواده اش پرواز نماید .

 

لیونل مسی و خانواده اش - کریسمس 2016

لیونل مسی کریسمس

 

ازدواج لیونل مسی ؟

شهر تولد مسی همیشه محل اتفاقات مهمی برای این بازیکن است اما امسال قرار است متفاوت و مستثنی باشد . گفته میشود لیونل مسی در یک سفر ویژه قرار است در سال 2017 در روزاریو با آنتونلا عروسی کند . بنابراین این احتمال وجود دارد سفر این ستاره ی آرژانتینی به روزاریو برای تعطیلات کریسمس فرصتی باشد تا آنها برخی از جزئیات را آماده سازی کنند .

 

بازگشت و تمدید قرارداد

وقتی لیونل مسی به بارسلونا بازگشت , لئو و پدرش به مساله ی تمدید قرارداد رسیدگی خواهند کرد . به احتمال زیاد بعد از کریسمس !

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.