پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش بازی بارسلونا 4-1 اسپانیول؛ شیرینی تمدید قرارداد سوارز با برنامه شعبده بازی مسی!

کد خبر : 60507  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 آذر 1395
بارسلونا در هفته شانزدهم لالیگا با بردی پرگل آخرین بازی لالیگای سال 2016 را دربی بارسلون جشن گرفت.

اختصاصی بارسانیوز – شاگردان انریکه در شانزدهمین گام از لالیگا در فصل 2016/17 با نتیجه 4-1 مقابل اسپانیول به پیروزی رسیدند.

 

ترکیب بارسلونا و اسپانیول

 

 

نیمه اول

 

بازی در 5 دقیقه ابتدایی در اختیار بارسلوناست به صورتی که آبی اناری ها دو حرکت بی سرانجام را توسط لوئیس سوارز و روبرتو انجام دادند.

 

موقعیت خطرناک برای بارسلونا – روی ضدحمله ای که از پشت محوطه جریمه بارسلونا با پاس اینیستا به میانه زمین و دریبل مدافع اسپانیول توسط سوارز ترتیب داده شد، لوئیس توپ را به جناح چپ برای نیمار فرستاد که نیمار با نفوذ خود پاس در عرضی را به جناح مخالف برای مسی فرستاد که ضربه پای راست زمینی مسی به تور کناری دروازه برخورد کرد.

 

کارت زرد برای پیاتی – پیاتی اولین کارت زرد بازی را در دقیهق 10 دریافت کرد.

 

کارت زرد برای آرون مارتین – مارتین در میانه زمین با خطا بر روی مسی در دقیقه 12 کارت زرد دریافت کرد.

 

 

بازی پس از گذشت 15 دقیقه متعادل و سرد دنبال می شود. اسپانیول نیز جلو کشیده اما در میانه میدان بازیکنان بارسلونا را با خطا متوقف می کنند.

 

گل توسط لوئیس سوارز 18

روی توپ ربایی مساکرانو پشت محوطه جریمه روی پاس پیاتی، توپ به اینیستا رسید که پاس ارسالی بلند آندرس به پشت مدافعان اسپانیول با استوپ و نفوذ لوئیس سوارز به درون محوطه و تک به تک شدن با لوپز همراه بود تا بدین ترتیب ل.وئیس با یک ضربه زمینی آرام توپ را به گوشه دروازه بفرستد و شیرینی تمدیدی قرارداد خود را داده باشد.

 

 

هم اکنون اسپانیول توپ و میدان را دراختیار گرفته اما توانایی نفوذ را بازیکنان این تیم ندارند. ماسکرانو تا دقیقه 20 به خوبی توپ بازیکنان اسپانیول را قطع کرده است.

 

بازی مجددا در کنترل بارسلوناست و به نظر می رسد که شاگردان انریکه می توانند اختلاف را افزایش دهند. در دقیقه 23 ریس در فاصله حدودا 10 متری پشت قوس محوطه جریمه روی سوارز مرتکب خطا شد که ضربه مسی به دیواره دفاعی برخورد کرد.

 

موقعیت خطرناک برای بارسلونا – در دقیقه 28 روی ضربه آزاد اسپانیول، روی درگیری بوسکتس و بازیکن اسپانیول، بارسلونا روی یک ضدحمله که مجددا در نهایت با همکاری سوارز، نیمار و مسی خطرساز شد، ضربه مسی پس از برخورد به بازیکن حریف به کرنر رفت.

 

بازی در دقیقه 37 روی درگیری بوسکتس و کایسدو پشت محوطه جریمه به دلیل آسیب دیدگی سرخیو متوقف شد. برخورد پای کایسدو به زانوی بوسکتس می توانست منجر به اتفاق بدی شود که ختم به خیر شد.

 

بازی در 15 دقیقه پایانی نیمه اول وضعیت 15 دقیقه ابتدایی را دارد. بارسلونا توپ و میدان را دراختیار دارد ولی با دفاع فشرده اسپانیول مواجه شده. تیم مهمان به فکر ضدحملات است.

 

نیمه دوم

 

مسی در دقیقه 48 با نفوذ به درون قوس محوطه جریمه ضربه ای را به سمت دروازه زد که به دلیل لیز خوردن با اختلاف به برون رفت. در نیمه دوم نیز بارسلونا کنترل بازی را دراختیار گرفته است.

 

 

موقعیت خطرناک برای بارسلونا – در دقیقه 49 روی پاس در عمق زیبای زمینی مسی برای سوارز، لوئیس از پشت کنج محوطه شش قدم ضربه خود را زد که توسط دروازبان راهی کرنر شد. لوئیس می توانست با پاس در عرض برای نیمار پایه گذار گل دوم شود. این موقعیت روی حرکت نیمار از میانه زمین و پاس او به مسی خلق شده بود.

 

روی این موقعیت دیگو لوپز در خروج خود برای گرفتن توپ سوارز از ناحیه زانو صدمه دید و بازی برای دقایقی متوقف شد. 

 

تعویض دیگو لوپز - دیگو لوپز در دقیقه 52 جای خود را به روبرتو خیمنز گاگو داد.

 

نیمار روی دریبل خود در پشت خط عرضی محوطه جریمه یک خطا گرفت تا بارسلونا صاحب یک ضربه آزاد شود ولی ارسال نیمار بسیار بد بود و با اختلاف به بیرون رفت.

 

در دقیقه 58 روی نفوذ دنیس سوارز از جناح راست، ارسال او یک ضربه کرنر را درپی داشت که این کرنر توسط مدافع اسپانیول دفع شد.

 

 

دقیقه 60 روی ارسال بلند مسی برای نیمار به پشت مدافعان، موقعیت خوبی در حال فراهم شدن بود که روبرتو با جلو آمدن توپ را درآغوش گرفت

 

کارت زرد برای کایسدو – کایسدو در دقیقه 65 با خطا بر روی مسی کارت زرد دریافت کرد.

 

ورود رافینیا به بازی – رافینیا در دقیقه 65 به جای دنیس روانه زمین شد.

 

گل توسط لوئیس سوارز 66

روی حرکت فوق العاده اینیستا و سپس حرکات ویرانگر مسی در پشت محوطه اسپانیول در شلوغی بازیکنان حریف و از پیش رو برداشتن چند بازیکن، ضربه مسی توسط روبرتو به صورت ناقص دفع شد تا سوارز روی ریباند گل دوم را نیز به ثمر برساند.

 

گل توسط جوردی آلبا 68 

روی پاس نیمار، مسی مجددا با از پیش رو برداشتن چند بازیکن با حرکات ویرانگر خود توپ را به گوشه چپ و درون محوطه به جوردی رساند که ضربه پای چپ و بدون معطلی آلبا با اثر دروازبان به تور چسبید.

 

تعویض برای اسپانیول – کایسدو در دقیقه 71 جای خود را به اسکار خیمنز داد.

 

در دقیقه 72 ساموئل اومتیتی آماده ورود به زمین است. جریان بازی چندین بار به دلیل مصدومیت ها متوقف شده است.

 

بازی کاملا از دست اسپانیول در رفته و بازیکنان بارسلونا همچنان در حال حمله هستند. در دقیقه 73 مجددا روی برخورد آلبا و پیاتی بازی متوقف شده است.

 

ورود ساموئل اومتیتی - در دقیقه 77 اومتیتی به جای بوسکتس وارد زمین شد.

 

گل توسط داوید لوپز 78

روی یک ارسال بلند از جناح راست به پشت جرارد پیکه، پاس در عرض کوتاه بدون معطلی جرارد مورنو به پشت نقطه پنالتی با ضربه داوید لوپز به گل تبدیل شد.

 

تعویض برای اسپانیول - خوزه آنتونیو ریس در دقیقه 79 به جای پیاتی روانه بازی شد.

 

موقعیت خطرناک برای بارسلونا – در دقیقه 86 مسی با دریافت پاس از نیمار از درون محوطه جریمه در پشت محوطه شش قدم با بهم ریختن مدافعان اسپانیول ضربه خود را به سمت دروازه زد که با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

گل توسط لیونل مسی 89

روی همکاری زیبای مسی و سوارز روی یک ضدحمله، مسی با نفوذ به پشت محوطه به سوارز پاس داد که پاس چیپ دیدنی سوارز را مسی بدون معطلی با یک ضربه نرم از بین پاهای دروازبان به گل تبدیل کرد.

 

موقعیت خطرناک برای بارسلونا - نیمار در وقت های اضافه در موقعیتی تک به تک با دروازبان ضربه فنی خود را زد که با واکنش دروازبان دفع شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.