پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

هاجی: مسی و بارسلونا فوتبال را تغییر داده اند؛ تمجید از کرایوف

کد خبر : 60539  |  زمان ارسال : دوشنبه 29 آذر 1395
گئورگی هاجی بازیکن بارسلونا در تیم رویایی یوهان کرایوف به تمجید از بارسلونا پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز – گئورگی هاجی که بین سال های 1994 تا 1996 در تیم یوهان کرایوف در بارسلونا توپ می زد معتقد است که بارسلونا و مسی برای همیشه فوتبال را تغییر داده اند.

 

گئورگی هاجی در گفت و گو با Omnisport بیان کرد:

مسی همیشه یک تیم شگفت انگیز در پشت خود داشته است. من فکر می کنم که او بابت بازی در تیمی که 20 بازیکن فوق العاده دارد خوش شانس بوده است. آن ها برای همیشه فوتبال را تغییر داده اند و روش های ساده تا پیچیده تاکتیکی را درون زمین اجرا می کنند. در این روش، استعداد و مهارت بازیکنان بااهمیت است و به همین دلیل مجبور به انتخاب بازیکنان بااستعداد هستید.

 

این بازیکن رومانیایی سابق باشگاه بارسلونا از روزهای ورودش به بارسلونا گفت و اعلام کرد که ذهنیتش در بارسلونا تغییر کرده بود:

من چیزهای زیادی از کرایوف یاد گرفتم. زمانی که او با من در جام جهانی 94 تماس گرفت تا به من بگوید که من را در بارسلونا می خواهد، روز فوق العاده ای داشتم. من می دانستم که اگر به بارسلونا بروم چیزهای زیادی از فلسفه آژاکس، کرایوف و بارسلونا را اید خواهم گرفت. بنابراین دیدن اسطوره دوران کودکی ام برایم یک افتخار بود که مربی من باشد. تمامی تفکرات او درخصوص تمرینات و بازی فوق العاده و کلیدی بودند و باید بگویم که بارسلونا نگرش من را تغییر داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.