پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شرط بارسا برای جذب سرنا فاش شد !

کد خبر : 60611  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 دی 1395
کاتالان ها قصد دارند در یک صورت، برای مدتی کوتاه و احتمالا شش ماهه، جناح راست خط دفاعی خود را با داریو سرنای کارکشته بیمه کنند.

به منظور عدم توانایی در جذب ژوائو کانسلو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه، خبر می رسد بارسلونا به یک شرط راضی به انتقال داریو سرنا، هر چند برای دوره کوتاه مدت خواهد شد.

 

طبق گزارش موندو دپورتیوو، نامطمئن بودن سرجی روبرتو و عدم اعتماد لوئیز انریکه به الیکس ویدال، ضعف هایی برای جناح راست خط دفاعی بارسلونا به وجود آورده که آن ها را مجاب به تقویت آن پست با خرید بازیکن می کند. تلاش ها برای جذب کانسلوی جوان ناسرانجام مانده و بازیکن پرتغالی فعلا علاقه ای به خروج از مستایا ندارد. این تنها یک طرف مسئله است و سر دیگر که رابطه مستقیم با زمینه اقتصادی دارد، ناتوانی بارسلونا در پرداخت مبلغی نسبتا بزرگ برای جداسازی اوست.

 

تمدید قرارداد ها با مهره های مهم سبب شده باشگاه در حال حاضر نتواند دست به انتقالی پر هزینه بزند. شایعات علاقه باشگاه های مختلف به جذب ویدال راهی را پیش پای مسئولان باشگاه بارسلونا می گذارد تا آن ها بتوانند به جذب داریو سرنا فکر کنند. مدافع 34 ساله باشگاه شاختار که تا ژانویه بازیکن آزاد خواهد شد، تمایلش را برای به تن کردن پیراهن آبی اناری نشان داده اما دستمزد بالایی می خواهد که این مسئله تنها با جدایی ویدال سبب جذب او توسط بارسایی ها می شود.

 

اگر چه جوزپ ماریا بارتومئو، روز گذشته در کنفرانس خبری اش اعلام کرد در ژانویه انتظار جدایی بازیکنی از تیم را ندارد، اما می توان احتمال کلید خوردن چنین پروژه ای را داد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.