پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شاید قراردادم با اتلتیکو را تمدید کنم ! ( مصاحبه )

کد خبر : 60621  |  زمان ارسال : چهارشنبه 1 دی 1395
دیگو سیمئونه، در مصاحبه جدید خود با رد شایعات جدایی اش، از احتمال ماندن خود در اتلتیکو مادرید سخن گفت.

دیگو پابلو سیمئونه در مصاحبه اختصاصی با بی این اسپورتس، درباره موضوعات مختلفی همچون وضعیت اتلتیکومادرید، انتخاب شغل مربیگری،‌ پیشنهاد اتلتیکومادرید و مربیگری در تیم ملی فوتبال آرژانتین صحبت کرد.

 

او که تابستان گذشته مدت زمان قراردادش با اتلتیکو را کاهش داد، شایعات زیادی در مورد جدایی خود در پایان فصل، به منظور پذیرفتن هدایت اینتر شنیده می شود.

 

 

ال چولو در همین رابطه گفت: «آنچه در مورد قراردادم اتفاق افتاد، به نفع من و اتلتیکو بود.

 

همه، حتی هواداران اتلتیکو می گویند که ممکن است من باشگاه را در یک سال و نیم آینده ترک کنم؛ اما کسی چه می داند، شاید من قراردادم را حتی تمدید کنم.

 

رسانه ها در داغ کردن این گونه مباحث و وارونه جلوه دادن هر چیزی تبحر خاصی دارند؛ هرچند مشکلی نیست و باید آن را پذیرفت. برخی مواقع برای اینکه چنین مسائلی رخ ندهد، باید پاسخی شفاف تر و روشن تری داد.»

 

سرمربی اتلتیکو مادرید درباره وضعیت کنونی تیمش گفت: «تیم خوب رقابت می‌کند و اشتباهات باعث نتیجه نگرفتنمان شده است. در مجموع شرایط تیم خوب است. در اروپا نتایج خوبی گرفتیم اما در لالیگا تیم‌ها از ما شناخت کافی دارند و به همین خاطر برایمان مشکل‌ساز می‌شوند. به شانس اعتقادی ندارم، شانس یعنی تلاش و تمرین کردن و تلاش برای پیدا کردن راه حل.»

 

 

سرمربی آرژانتینی در رابطه با پیشنهاد اتلتیکومادرید گفت: «یکی از بهترین لحظات زندگی‌ام بود. در آن زمان به همراه فرزند کوچکم در مار دل پلاتا حضور داشتم. با من تماس گرفتند و گفتند" باید بیایی به اینجا." به پسر هشت ساله‌ام گفتم" گوش کن باشگاه اتلتیکومادرید به من پیشنهاد داده است، همان چیزی که خواهانش بودم. حالا چه کار کنم؟" پسرم گفت" در آن تیم رادامل فالکائو بازی می‌کند؟" به او پاسخ دادم" بله". او به من گفت" برابر لیونل مسی، کریستیانو رونالدو بازی خواهی کرد، این اتفاق خیلی خوبی است" اما سپس گفت" اگر در آن جا به تو خوش بگذرد باز نخواهی گشت." به پسرم گفتم همیشه همدیگر را خواهیم دید.

 

با وجود این که اتلتیکو در شرایط خوبی به سر نمی‌برد اما همیشه دوست داشتم در این تیم مربیگری کنم و مطمئن بودم زمان این کار فرارسیده است.»

 

سیمئونه درباره حضور در تیم ملی آرژانتین به عنوان سرمربی گفت: «زندگی به لحظات وابسته است و در این لحظه من در این‌جا (مادرید) هستم. زمانی که به اتلتیکو رسیدم تلاش کردم تیمی را بسازم که دیگران را آزار بدهد و فکر می‌کنم این اتفاق افتاده است. اکنون زمان حضورم در تیم ملی نیست. باید در زمینه‌های مختلفی بهتر شوم. مربیگری در تیم ملی تنها به تمایل یک مربی بستگی ندارد. باید زمانی این سمت را بر عهده گرفت که سرمربی بزرگی باشید.»

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.