پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نقل و انتقالات : جنگ مدیران بارسلونا با انریکه بر سر آردا توران !

کد خبر : 60695  |  زمان ارسال : جمعه 3 دی 1395
قرار بود در تابستان گذشته به فروش برسد اما در نهایت در بارسلونا ماند !

اختصاصی بارسا نیوز - چه آینده ای در انتظار آردا توران است ؟ هافبک ملی پوش ترک تبار بارسلونا رقابت شدیدی با 3 مهاجم این تیم معروف به ام اس ان دارد . او 29 ساله است و عملکردش در این فصل همه را شگفت زده کرده است !

 

آردا توران در ذهن لوئیس انریکه ؟

بر اساس آنچه که موندو دپورتیوو ادعا کرده است لوئیس انریکه ماندن آردا توران را ضروری میداند . تابستان گذشته این بازیکن ترک تبار و کاپیتان تیم ملی ترکیه قرار بود به لیگ چین برود اما لوئیس انریکه مخالفت کرد و توانست او را متقاعد کند در بارسلونا به کار خود ادامه دهد .

 

آردا توران

 

با این حال اما موندو دپورتیوو ادعای دیگری را نیز مطرح کرده است . به ادعای این روزنامه ی کاتالان , بارسلونا در فکر فروش آردا توران در تابستان و یا زمستان خواهد بود چرا که او حالا یک منبع اقتصادی بزرگ است . قیمت آردا توران به دلیل عملکرد فوق العاده اش در فصل جاری افزایش یافته است . بنابراین همین مساله باعث میشود تا پیشنهادات وسوسه انگیز زیادی به بارسلونا شود .

 

باشگاه بارسلونا به فکر فروش است و لوئیس انریکه در فکر حفظ این بازیکن می باشد . در حال حاضر آردا توران تبدیل به گزینه ی اصلی لوئیس انریکه برای جایگزینی با اعضای ام اس ان در صورت مصدومیت یا محرومیت شده است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.