پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش ، مروری بر آمار بارسلونا در سال 2016

کد خبر : 60722  |  زمان ارسال : شنبه 4 دی 1395
بارسلونا در این سال به عملکرد خوبی داشت اما ناکامی هایی را نیز تجربه کرد.

سال 2016 روبه پایان است و باشگاه بارسلونا نگاهی به عملکرد تیم بزرگسالانش کرده است. تیم فوتبال بارسلونا عملکرد به نسبه خوبی داشت و موفقیت هایی را نیز کسب کرد. به صورت کامل آن ها مرور کرده ایم.

 

به نقل از وبسایت رسمی باشگاه بارسلونا، بارسلونا این فصل به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نیز رسیده است. بارسلونا در این سال 59 بازی انجام داد و در 44 بازی به پیروزی رسید و 8 بازی را با تساوی به پایان برد. شاگردان انریکه در این سال 174 گل زدند و میانگین 2.94 گل را ثبت کردند. بارسا 43 گل نیز در این فصل دریافت کرد.

 

از این تعداد گل ها 120 گل توسط MSN به ثمر رسید و لیونل مسی 51 گل زد،سوارز 48 و نیمار 21 گل. این بازی ها شامل برد های پرگلی همچون 8 بر 0 مقابل ریازور و برد 7 بر 0 مقابل والنسیای گری نویل است. 

 

از ابتدای سال میلادی لوئیز انریکه از 38 بازیکن در ترکیب تیمش استفادهه کرده است. سرخیو بوسکتس نیز با 3403 پاس بیشترین تعداد پاس در این سال را داشته است که 3082 تای آن ها درست بوده است.6 بازیکن نیز برای اولین بار به میدان رفتند. مارلون، نیلی، کاربونلف بورخا لوپز، کاردونا و الینا این 6 بازیکن بودند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.