پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

مورینیو: پوگبا می تواند برنده توپ طلا شود !

کد خبر : 60809  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 دی 1395
ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، معقتد است که پل پوگبا بهترین بازیکن دنیاست اما انتظار دارد که این بازیکن فصل آینده بهتر کار کند.

 این ستاره فرانسوی که در تابستان گذشته با انتقالی 105 میلیون یورویی از یوونتوس به منچستریونایتد پیوست، شروع خوبی در الدترافورد نداشت و با انتقادهای زیادی مواجه شد اما در هفته های اخیر عملکرد بهتری داشته و مورینیو معتقد است که پوگبا مطمئنا زمانی برنده توپ طلا خواهد شد.
 
او به خبرنگاران گفت:" مردم باید شیوه نگاه شان به توپ طلا را تغییر بدهند. در حال حاضر، تنها در صورتی می توانید برنده توپ طلا شوید که گلزن باشید. معجزه بود که فرانس بکن بائر،فابیو کاناوارو یا حتی هافبکی مانند لوئیس فیگو برنده این جایزه شدند زیرا اگر گلزن نباشید، غیرممکن به نظر می رسد که این جایزه را ببرید.

                                                    
 
اگر این رویه تغییر کند، پل می تواند برنده توپ طلا شود. پل یک هافبک است، نه یک گلزن. اما می تواند گل های بیشتر و بیشتری بزند زیرا ویژگی این را دارد که گل بزند.
 
به نظر من او بهترین هافبک دنیاست. او جوان است و باید بهتر شود؛ حتی بهتر از این. او مدیربرنامه ای مانند مینو رایولا دارد که برای او فوق العاده است. او از آن مدیربرنامه هایی نیست که بازیکن را بی جهت بزرگ می کنند. او انتظار زیادی از پل دارد و می خواهد که همیشه بهتر شود. بنابراین، همه چیز در اطراف او فراهم است تا به بازیکن بزرگی تبدیل شود.
 
لیگ برتر لیگ بسیار دشواری است. او قبلا در سری A بود و 4 سال در آنجا بازی کرد. لیگ برتر کاملا متفاوت است اما او خوب کار می کند، فراتر از خوب. تکامل او مشهود است. می توانم تصور کنم که او فصل آینده به اوج می رسد."

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.