پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اظهار نظر دنیس سوارز در مورد رویارویی با پاریسن ژرمن

کد خبر : 60832  |  زمان ارسال : چهارشنبه 8 دی 1395
دنیس سوارز هافبک چوان باشگاه بارسلونا معتقد است تیمش کار سختی مقابل حریف فرانسوی در اروپا دارد.

اختصاصی بارسا نیوز - دنیس سوارز در مصاحبه مفصلش مصاف با تیم ثروتمند فرانسوی را دشوار دانست و معتقد ار سختی در پیش دارند و همچنین معتقد اسست رئال مادرید در ادامه رقابت های فصل امتیاز از دست خواهد داد.

 

سوارز در مصاحبه اش گفت:

 

بازی برابر PSG هیچگاه آسان نبوده و این بازی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ پاریسن ژرمن تیمی قدرتمند است و ما جدالی فوق العاده دشوار خواهیم داشت و باید با تمام قدرتمان در این بازی ظاهر شویم آنها فوتبالی فیزیکی به نمایش می گذارند ومن بازی آخرشان مقابل نیس را دیدم و متوجه شدم که در آن بازی از سه هافبک تدافعی و یک مدافع میانی در کناره های خط دفاعی استفاده می کنند و همین کار را برای گل زدن به آنها سخت و سخت تر می کند.

 

پاریسی ها مطمئناً برابر ما فوتبالی متفاوت به نمایش خواهند گذاشت چرا که هر تیمی برابر بارسلونا به میدان می رود با شیوه ای متفاوت و انگیزه ای مضاعف پای به میدان خواهد گذاشت و قطعا به دنبال حذف ما و صعود به مرحله بعد می باشند.

 

در حال حاضر رئال مادرید 6 متیاز از ما جلو است  اما نباید فراموش کرد که این اختلاف امتیاز، قهرمانی آنها را تضمین نخواهد کرد بخصوص که آنها در ادامه فصل بازی های سختی نیز پیش رو خواهند داشت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.