پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

یونایتد، رئال یا بارسا؛ کدام بیشترین پرداختی رادارد؟

کد خبر : 60866  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 دی 1395
طبق آمار و اطلاعات منتشر شده در وبسایت "sportingintelligence"، باشگاه بارسلونا در میان تیم های تمام رشته های های ورزشی کشور اسپانیا بیشترین حقوق را به بازیکنان خود پرداخت می کند.

بارسلونا با متوسط 7.1 میلیون یورو، بیشترین پرداختی را به بازیکنان خود دارد. به عبارتی آبی اناری ها که 22 بازیکن در فهرست تیم اول خود دارند، رقمی بالغ بر 156 میلیون یورو سالانه حقوق به بازیکنان خود پرداخت می کنند.
این رقم به زودی افزایش نیز خواهد یافت چرا که بارسلونا قصد دارد با مسی، راکیتیچ و تراشتگن تمدید قرارداد کند و به طور حتم رقم دریافتی این سه بازیکن افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

                              
پشت سر بارسلونا باشگاه رئال مادرید قرار دارد. رئالی ها متوسط 6.3 میلیون یورو پرداختی دارند که با توجه به حضور 24 بازیکن در فهرست تیم اول این باشگاه، رقمی معادل 153 میلیون یورو سالانه حقوق در این باشگاه پرداخت می شود.
 
پس از بارسا و رئال نیز دو باشگاه اتلتیکو مادرید و والنسیا قرار دارند که متوسط 3.2 و 2.2 میلیون یورو پرداختی دارند. آلاوس، لگانس و لاس پالماس نیز در انتهای این رنکینگ قرار دارند.

                                                        
در لیگ های دیگر نیز وضعیت بدین ترتیب است: یونایتد در لیگ برتر انگلیس با متوسط 7.5 میلیون یورو(بالاترین در دنیا)، در سری آ ایتالیا باشگاه یوونتوس با متوسط 5 میلیون یورو، در بوندسلیگا بایرن مونیخ با متوسط 5.2 میلیون یورو و در لیگ فرانسه نیز پاری سن ژرمن با متوسط 5.6 میلیون یورو در صدر رنکینگ پرداختی ها قرار دارند.
 
ضمن اینکه در لیگ برتر انگلیس نیز بیشتر از هر لیگ دیگری به بازیکنان حقوق پرداخت می شود: مجموع 1.621.540.000 یورو!
بدین ترتیب، منچستر یونایتد، بارسلونا و رئال مادرید، به ترتیب بیشترین حقوق را به بازیکنان خود پرداخت می کنند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.