پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

موندو دپورتیوو؛ بارسلونا سه مدافع جوان را برای جایگزینی ماسکرانو و متئو زیر نظر دارد !

کد خبر : 60894  |  زمان ارسال : جمعه 10 دی 1395
کاتالان ها شرایط را برای یافتن جایگزین مطمئن و جوان برای دو مدافع با تجربه خود بررسی می کنند.

 خاویر ماسکرانو و جرمی متئو، دو مدافع میانی بارسلونا به ترتیب 32 و 33 ساله هستند و به انتهای دوران فوتبالشان نزدیک می شوند. از این رو مدیران بارسلونا در حال بررسی سه گزینه برای جایگزین کردن آن هاست.

به گزارش موندو دپورتیوو، دبیرخانه فنی بارسلونا وضعیت دو مدافع جوان تیم ملی کلمبیا که یری مینا (پالمیراس) و داوینسون سانچز (آژاکس) 22 ساله هستند را در کنار لوکاس هرناندز 20 ساله از اتلتیکو مادرید تحت نظر گرفته است. مینا به دلیل توافق نامه ای که دو ماه پیش مدیران بارسلونا با یکی از نزدیکان او امضا کرد، تا سال 2019 در اولویت خرید قرار دارد اما  به اعتقاد مدیریت فنی باشگاه عجله ای برای انتقال او نیست و برای انتخاب مدافعی که قرار است به رقابت با جرارد پیکه و ساموئل اومتیتی بپردازد، باید بهترین تصمیم لحاظ شود.

                                 

در مقایسه با سانچز که در تابستان اخیر  از لیگ کلمبیا به آژاکس پیوسته و هرناندزی که آینده خط دفاعی اتلتیکوست، مینا با بند خرید 9 میلیون یورویی ارزان ترین گزینه محسوب می شود. او که بهترین مدافع سال لیگ برزیل برگزیده شد به تازگی پیشنهاد منچسترسیتی را رد کرده و برای پیوستن به بارسلونا بی تابی می کند.

در همین خصوص، مائوریسیو لموس، مدافع 20 ساله و اروگوئه ای لاس پالماس که تا تابستان پیشین جز اصلی ترین گزینه ها برای پیوستن به بارسلونا بود، دیگر در برنامه های باشگاه وجود ندارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.