پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه: اینیستا مذاکره برای تمدید قرارداد را تایید کرد؛ هرچه زودتر بهتر!

کد خبر : 60907  |  زمان ارسال : شنبه 11 دی 1395
آندرس اینیستا کاپیتان محبوب بارسلونا آغاز مذاکراتش جهت تمدید قرارداد را تایید نمود و ابراز امیدواری کرد که هرچه زودتر این موضوع به سرانجام برسد.

اختصاصی بارسانیوز - اینیستا که در فصل جاری تا به اینجای کار اهمیت بالای وجود خود را ثابت کرده است، به زودی قرارداد جدید خود را با باشگاه بارسلونا امضا خواهد کرد که در گفت و گو با اسپورت در این خصوص گفت:

من خوشحال می شوم که قراردادم همین الان تمدید گردد تا نیازی نباشد که فردا هم درخصوص آن صحبت کنم. ما مذاکره را آغاز کردیم ولی هنوز هم سک سال و نیم از قراردادم باقی مانده و منطقی ترین چیز این است که هر چه سریعتر انجام شود.

 

اینیستای 32 ساله که نزدیک به 15 سال است که با لباس بارسلونا توپ می زند و بیش از 600 بازی را نیز برای بارسلونا انجام داده در ادامه نیبت به تمدید قرارداد خود اینگونه اطمینان داد:

من هرگز با باشگاه مشکلی نداشته ام و همواره مسایل موجود مابین من و باشگاه کاملا روشن بوده است. من به آینده خوشبین هستم. من این را یک میلیون بار گفته ام که می خواهم در بارسلونا بمانم اما تصمیم با باشگاست و دست من نیست. من رئیس باشگاه نیستم ولی با این حال معتقدم که باشگاه مثل من افکار مشابهی دارد و اگر عملکردم مطلوب باشد هیچ مشکلی برای ماندن بیشتر در بارسلونا وجود نخواهد داشت ولی به این معنی نیست که من شخصا بتوانم در این خصوص تصمیم بگیرم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.