پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

صحبت های جالب اومتیتی در مورد حضور در بارسا

کد خبر : 60932  |  زمان ارسال : یکشنبه 12 دی 1395
مدافع جوان فرانسوی رویای حضور در بارسلونا را داشته است.

ساموئل اومتیتی، مدافع وسط 23 ساله و فرانسوی که تابستان اخیر با انتقالی به ارزش 25 میلیون یورو از المپیک لیون به بارسلونا پیوسته، از حضور در جمع کاتالان ها ابراز شادی می کند.

 

به گزارش موندو دپورتیوو، اومتیتی که از خوب های ترکیب این فصل آبی اناری ها بوده، در مصاحبه ای که با مجله بارسلونا داشته در خصوص پیوستنش به بارسلونا و زندگی پنج، شش ماهه اش در این باشگاه گفته است:

 

بارسلونا و سبک بازی این تیم را پیش از پیوستن و در زمانی که کودک بودم، دوست داشتم. در اختیار داشتن مالکیت توپ و تسلط روی آن بدون دفع بی جهت ایده دلخواه من بود. فوتبال اسپانیا برای من خاص است. من هیچوقت به دوستانم از اینکه رسیدن به بارسلونا را در ذهن دارم، نگفتم. می دانستم آن ها در مورد من فکر هایی نظیر غرور یا احتمال دیوانه شدنم می کنند. حقیقت امر این است که اگر در دوران فوتبالم به تیمی که آرزویش را داشتم نمی رسیدم، احساس شکست خوردن به من دست می داد.

 

زمانی که از پیشنهاد بارسلونا مطلع شدم، حال عجیبی داشتم. این مسئله برایم غیر قابل باور بود و هیجان بسیار زیادی داشتم. چیزی حدود دو ساعت با مدیر برنامه ام در مورد پیشنهاد بارسا صحبت کردم و می خواستم مطلع شوم که این علاقه آن ها واقعی است. برای این شور و شوق اشک ریختم.

 

پیش از انتقال به بارسلونا، از نگرانی های من این بود که نکند نتوانم با تیم هماهنگ شوم. رفتن به باشگاهی بزرگ که بهترین های دنیا، مثل مسی، اینیستا، سوارز و نیمار در رختکنش حضور دارند سخت بود اما به راستی همه چیز خوب پیش رفت و رفته رفته متوجه شدم که آن ها با وجود عظمت، تا چه حد انسان های فروتنی هستند.

 

من امیدوار هستم سال های طولانی در بارسلونا بمانم. من به رویایم رسیدم و خواسته ای بزرگ تر از این در حرفه ام ندارم. اگر همین فردا باشگاه با من تماس بگیرد که می خواهیم قرارداد تو را تا سال 2030 تمدید کنیم، من بدون نگاه کردن به جزئیات پای آن را امضا می کنم.

 

گاهی اوقات پیش از خوابیدن به این موضوع فکر می کنم که امسال چه اتفاقی برای رخ داد. چه چیزی باعث این خوشحالی من شده است! وقتی هم که فردا صبحش از خواب بیدار می شوم، از اینکه در بارسلونا حضور دارم ابراز شادی می کنم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.