پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ویژه : چه اتفاقاتی در سال 2017 رخ خواهد داد؟

کد خبر : 60954  |  زمان ارسال : دوشنبه 13 دی 1395
سال 2017 نیز همانند سالیان اخیر، احتمالا دستخوش اتفاقات مهمی در دنیای فوتبال است و تغییرات زیادی در رئوس قدرت رخ خواهد داد.

 در ابتدای زمستان، فوتبال در نقاط مختلف اروپا به اوج هیجان رسیده است و اتفاقاتی که در چند ماه آینده رخ خواهد داد، مسبب تغییرات بزرگی در لیگ های مختلف خواهد شد. در ادامه قصد داریم تا اتفاقات احتمالی ماه های آینده را بررسی کنیم؛
 
آیا ونگر بازنشسته خواهد شد؟

 
ونگر در حال حاضر 67 ساله است و روزنامه نگارانی که کنفرانس های خبری او را پوشش می دهند معتقدند وی از لحاظ فیزیکی در سلامت کامل به سر می برد.


قرارداد سرمربی فرانسوی توپچی ها در تابستان به پایان می رسد و قاعدتا چه در صورت ناکامی و چه در صورت پیروزی در این فصل، او برای پایان دادن حضور خود روی نیمکت پیش دستی خواهد کرد. اگر فصل با کامیابی به پایان رسید، بهترین زمان برای به پایان رسیدن سلطنت ونگر بر نیمکت آرسنال است و اگر ناکامی ها به سراغ این تیم آمدند، ممکن است صبر هواداران آرسنال در مورد او به پایان برسد.
 
آیا فصل تغییرات در بارسا فرا رسیده است؟
 
پرونده بارسلونا در سال 2016 بعد از چند نتیجه غیرقابل قبول در لالیگا در نهایت با 4 پیروزی متوالی در اواخر سال بسته شد.

          
اما شایعات زیادی پیرامون آینده لوییس انریکه به گوش می رسد و تاریخ موید آن است که کمتر کسی بیش از 3 فصل روی نیمکت کاتالان ها دوام می آورد. اما در صورت جدایی انریکه، چه کسی جانشین او خواهد شد؟ رونالدو کومان؟ خوان کارلوس اونزیه؟ یا پیشنهادی جذاب برای ونگر از راه خواهد رسید؟
 
به هر حال دنیای فوتبال حواشی مربوط به اتفاقات نیمکت بارسا را با دقت دنبال خواهد کرد.
 
جام ملت های آفریقا چه سرنوشتی خواهد داشت؟

 
دو راه برای تماشای جام ملت های آفریقا وجود دارد؛ یا می توانید از تماشای آن لذت ببرید و یا می توانید از برگزاری آن عصبانی باشید. اما در هر دو حالت، به خاطر شرایط آب و هوایی، این مسابقات در ماه ژانویه برگزار خواهد شد.

              
 
البته با توجه به حضور ستارگان آفریقایی فوتبال اروپا در این مسابقات، دلیلی برای لذت نبردن از آن وجود ندارد. الجزایر و سنگال، دومین و سومین تیم برتر آفریقا در یک گروه قرار دارند و با شمایل برگزاری مسابقات همانند یورو 2016، می توانیم از 14 ژانویه آن را دنبال کنیم.
 
نتیجه برگزاری جام کنفدراسیون ها چه خواهد شد؟
 
برنده مسابقات جام ملت های آفریقا در نهایت یکی از تیم های شرکت کننده در جام کنفدراسیون ها خواهد بود که آن را پیش پرده ای از مسابقات جام جهانی می خوانند.

                                                             
برای برگزارکنندگان این مسابقات، جام کنفدراسیون ها به مثابه تمرینی برای امتحان شرایط حمل و نقل، کنترل امنیت و مبارزه با فروشندگان غیرمجاز خواهد بود. اما برای تماشاگران، این جام تورنمنتی کوچک برای لذت بردن از تابستان است. اما به آنچه اتفاق خواهد افتاد نباید خیلی اعتماد کرد زیرا در سال 2013، برزیل با اقتدار در فینال از سد اسپانیا گذشت و فرد نیز دومین گلزن برتر مسابقات لقب گرفت.
 
فاتح توپ طلای 2017 چه کسی خواهد بود؟
 
جایزه توپ طلا در قرن 21 تبدیل به یکی از مهم ترین موضوعات دنیای فوتبال شده است. اما توپ طلا در سالهای اخیر بیشتر تبدیل به جنگی فرسایشی بین اردو تیم های رقیب تبدیل شده و سالهاست بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تقسیم می شود. اما این تقسیم بندی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؟


 
سال 2017، مسی 30 ساله و رونالدو 32 ساله می شوند. آیا سال 2017 تبدیل به اولین سالی بعد از 2007 می شود که توپ طلا به ستاره دیگری تعلق پیدا کند؟
 
آیا چین تبدیل به قدرتی نوظهور در دنیای فوتبال خواهد شد؟
 

حالا دیگر گرانترین بازیکنان دنیای فوتبال متعلق به فوتبال اروپا نیستند و امضای قراراد گزاف با کارلوس ته وز نشان داد که فوتبال چین قصد دارد نامی برای خود در دنیای فوتبال دست و پا کند.

                                 
اما آیا این روند متوقف خوهد شد؟ چند بازیکن بزرگ دیگر در مقابل پیشنهادات اغواکننده چینی ها تسلیم خواهند شد؟ شاید لازم باشد به خاطر آوریم که انگلیس چگونه از کشوری ابتدایی تبدیل به قدرت اول قاره سبز شد. با این تفاسیر، شاید تماشای توسعه فوتبال چین در سال 2017 بسیار دیدنی باشد.
 
آیا تسلط پاری سن ژرمن بر فوتبال فرانسه پایان یافته است؟
 
آیا بعد از 4 سال حکمرانی بر لاشامپیونه، دوران با شکوه پی اس جی به اتمام رسیده است؟ بدون شک استخدام اونای امری از سوی مالکان متمول این تیم تنها به این دلیل بود که شکست های متوالی لوران بلان در اروپا، صبر آنها را تمام کرده بود.

                                                                   
اما حالا آنها حتی در لیگ فرانسه نیز شرایط خوبی ندارند و نیس با درخشش ماریو بالوتلی و خط حمله خطرناک موناکو، شرایط را برای پاری سن ژرمن دشوار ساخته است و ممکن است بعد از سالها شاهد تغییر قدرت در راس فوتبال فرانسه باشیم.
 
آیا لایپزیش تبدیل به برند جدیدی در فوتبال اروپا شده است؟
 

اگرچه شکست سنگین در برابر بایرن، کمی انتظارات را از این تیم گمنام کاهش داد، اما درخشش لایپزیش در فصل جاری را می توان سرمشق خوبی برای دیگر تیم های گمنام دانست.

                                                          
 
با بودجه ای کلان از شرکت تولید نوشیدنی ردبول و ارائه نمایشی هوشمندانه و تماشایی، آنها تا به حال به نتایج خوبی دست پیدا کرده اند. همانند تیم هایی نظیر گرانادا، واتفورد و اودینزه، آنها شبکه ای از بازیکنان را تشکیل داده اند که مثمرثمر نیز بوده است.
 
اگرچه آنها در آلمان بسیار منفور هستند و به تازگی و در جریان یکی از بازی های این تیم، سر گاوی به نشانه اعتراض به زمین مسابقه پرتاب شد، اما به هر حال لایپزیش رویای حضور در لیگ قهرمانان را در سر می پروراند.
 
منبع: ESPN
 
ترجمه: آریا فاطمی مقدم

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.