پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نیمکت بارسلونا و شش گزینه احتمالی : انتخاب شما بعد از انریکه کدام یک است ؟

کد خبر : 61048  |  زمان ارسال : چهارشنبه 15 دی 1395
به نظر می رسد در پایان فصل جاری، شاهد ایجاد تغییر و تحولاتی رو نیمکت بارسلونا باشیم.

 در روزهای اخیر اخبار ضد و نقیض فراوانی در مورد آینده نیمکت بارسلونا شنیده می شود و نشریه مارکا 6 نامزد احتمالی جانشینی انریکه را معرفی کرده است:
 
1-ارنستو والورده

 
همیشه و در سالهای اخیر از او به عنوان یکی از کاندیداهای هدایت باسا نام برده شده و با توجه به اتمام قرارداد او در پایان فصل با بیلبائو، ممکن است به بارسا ملحق شود.
 


2- خوان کارلوس اونزوئه
 

دستیار لوییس انریکه از زمان حضور در سلتاویگو، همیشه مورد تمجید سرمربی فعلی کاتالان ها قرار گرفته و می تواند یکی از گزینه های جانشینی او باشد.
 

3- اوزه بیو ساکریستن

 
سرمربی فعلی سوسیداد که در سالهای اخیر بارها برای بارسا مشکل ایجاد کرده است، سالها سابقه بازی کردن با لباس آبی اناری ها را داشته و می تواند گزینه مناسبی برای هدایت این تیم محسوب شود.

 

4- لوران بلان
 

یکی دیگر از بازیکنان سابق بارسا، بعد از جدایی در تابستان از پی اس جی در حال حاضر بیکار است اما در گذشته رزومه خوبی در بوردو و تیم ملی فرانسه برای خود به ثبت رسانده است.
 

5- رونالدو کومان
 

اگرچه در مورد سبک بازی تیم های او و تفاوت با فلسفه بارسا پرسش های زیادی مطرح است، اما گلزن ترین مدافع تاریخ بارسا می تواند با استفاده از بند موجود در قرارداد، از اورتون جدا شده و هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد.
 

6- فرانک دی بوئر

 
علیرغم سپری کردن دورانی فاجعه بار در اینتر، دی بوئر هنوز به علت کارنامه درخشان در آژاکس و سابقه بازی کردن برای بارسا مورد احترام هواداران این تیم است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.