پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شایعات درخصوص انریکه همچنان ادامه دارد؛ بازی با تمرکز!

کد خبر : 61067  |  زمان ارسال : پنجشنبه 16 دی 1395
در ساعات اخیر گزارشات جدیدی از جانشینان لوئیز انریکه منتشر شده که به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

اختصاصی بارسانیوز - وضعیت لوئیز انریکه در حال حاضر خوراک رسانه هاست تا با بهره بردن از این فرصت به دامن زدن به شایعات بپردازند به صورتی که پس از گزارشی که اسپورت از تماس مدیران بارسلونا با رونالدو کومان پرده برداشت، دیلی استار و کالچو مرکاتو نیز به گزارشی در این خصوص پرداختند.

 

طبق گزارش دیلی استار، یورگن کلوپ به عنوان یکی از گزینه های لیست باشگاه بارسلونا برای جانشینی لوئیز انریکه نام برده شده که طبق گزارش خبرگزاری توپ طلا نیز بارسلونا می تواند در تابستان برای جذب کلوپ اقدام کند.

 

یورگن کلوپ - Jurgen Klopp

 

همچنین این خبرگزاری از رونالد کومان و توخل نیز به عنوان جانشینان انریکه نام برده است درحالی که انریکه در کنفرانس خبری خود قبل از بازی با بیلبائو در پاسخ به احتمال جانشینی والورده اعلام کرد که این خبرها شایعاتی بیش نیستند. (کنفرانس انریکه اینجا)

 

منبع ایتالیایی کالچو مرکاتو نیز از گزینه ای جدید برای جانشینی انریکه نام برد که کسی جز فرانک دی بوئر هلندی مربی سابق اینتر میلان ایتالیا نیست که این گزارش کالچو مرکاتو بنابر گزارش مارکا بوده که دلیل این خبر خود را صرفا سبک تهاجمی دی بوئر و بهره بردن از سیستم 3-3-4 اعلام کرده است!

 

 

اما آنچه که اهمیت دارد این است که بارسلونا و انریکه تا ماه اوریل برای مذاکره نکردن به توافق رسیده اند و شاید آنچه که باعث نگرانیست، از بین رفتن تمرکز بازیکنان و کادر فنی باشد.  

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.